Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 28 april 2012

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 1 februari 2012, 14:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

12 Renault's :? :? Pfff... :neen: loop ff naar mien garage o-)..... :neen: ;(
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

12 kom op zeg tsss zal ff in de rondte gaan kijken en bellen

Edwin Postma

Truckertje

Benjamin Renon

Citaat van: Robin op 27 april 2012, 10:23:36
Ze hebben nog 12 auto's nodig hoor ik net van Rogier, als je nog mensen weet, bellen!

Pff, dat worden er 13... Ben net thuis van een maatje. Mijn euvel met de veerpoot links achter zit waarschijnlijk in een aantal rubbers waar de poot in en op gemonteerd is. Een grote rubberen ring is erg vreemd vervormd. We wilden o.a. deze gaan vervangen maar hij had niets meer liggen. Hij heeft al rondgebeld naar mogelijk leveranciers, maar met nog weinig geluk. Dealer kan er aan komen, maar krijgt deze pas morgen binnen.
Ik had eerst goede hoop, maar nu niet meer... Al met al baal ik er wel behoorlijk van.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Had het nog niet gemeld, maar ik ga ook niet mee! heb nog steeds geen bevestiging gehad na de 2de mail en heb nu er wat anders voor ingepland!
volgend jaar beter!

iedereen die wel meegaat: Veel plezier!  :)

Misschien kom ik jullie die dag onderweg wel tegen, ik ga namelijk naar Hoorn samen met een maat van mij.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Balen Benjamin.
Jammer dat je niet meer gaat Erwin  ;)
Truckertje

megcab2000 (Verkocht)

#292
Jammer die afmeldingen door vooral materiaalpech, maar niets aan te doen.
In ieder geval zijn we met onze club ruim vertegenwoordigd.
De  organisatie had meer autoclubs moeten aanschrijven, lijkt me.

Hoop, dat we morgen een 1,5 uur de boel droog houden. M'n cabrio is dat weer niet gewend, wordt ie verkouden.

Tot morgen in Katwijk aan zee of anders hier al:

rond 11.15 uur net voorbij Schiphol (vanaf A'dam gezien) op het parkeerterrein DEN RUYGEN HOEK WEST brugrestaurant over de A4 .
Daarvandaan rijden we met een paar auto's gezamenlijk het laatste stukje via A44 naar Katwijk.
http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&aq=&sll=52.262799,4.690819&sspn=0.063038,0.181789&ie=UTF8&hq=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&hnear=&ll=52.261644,4.690819&spn=0.032623,0.090895&z=14


Aanvulling:  .....kijk ik op hun site   http://ovkaz.nl/   en wat staat er ? Passagiers gezocht  8)7
Megane is verkocht

Koentje

welk adres is dat parkeer terein van katwijk?

megcab2000 (Verkocht)


Hoi Koen, parkeerterrein Noordduinen (Noordduinseweg) Katwijk, aan de rechterkant van het kanaal en direct aan zee.
Je ziet vanzelf wel andere wagens die kant op rijden. Twaalf uur daar zijn is vroeg zat, de rit is vanaf 14.15 uur pas.

Maar  dat stond ook in de bijlages van de mail op 12 april.
Met de routebeschrijving rit, maar dat is ook gewoon de colonne volgen en het hele programma.

Tot morgen
Megane is verkocht

Koentje

Ow heb ik nie gezien...
Ben daar rond half 1.

ronald0025

Auto gewassen en gepoetst
Ze staat er weer stralend bij Y
Ben helemaal klaar voor morgen
Heb er zoveel zin in !-!

Edwin Postma

Janneke en ik hebben de autos ook ff gedaan.
Truckertje

juul

Wens iedereen hier die gaat morgen veel plezier toe en we verwachten wel een paar foto's.

megcab2000 (Verkocht)

Dank  !-!

Ik heb ook even de hogedrukspuit eroverheen gedaan, al was het niet echt nodig. Getankt, de banden op 2.1 bar. Klaar  --
Morgen zal ie wel op de heenweg goed vies worden door de regenbuien.
's middags komt het zonnetje erbij, hoeven we tenminste niet potdicht te rijden.

Zag, en dat na 2 jaar in bezit, nu pas even een abs-lampje branden bij start   8)7 ...en ik heb zeker geen abs.

Enkel, die gewenste circuskleding (thema), ben geen clown, geen goochelaar, geen teddyberentemmer. Dat zit er dus niet in.

groet en niet de fototoestellen vergeten

ps: Koen, ik heb je een mail gestuurd over eventueel doorsturen van die bijlages
Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev