Advertenties

Klets maar raak DEEL 174

Gestart door Stefan, 30 januari 2012, 21:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Dat is zowiezo meestal het geval ja, dat je er langer over doet.
Geldt overigens ook voor mij hoor Y
En dan sta je 's winters nog in weer en wind, overstappen erbij, vertragingen, en noem maar op.
En daar ook nog eens voor moeten betalen.....

Nou, lijkt me niet.... :neen:
Laat mij dan maar lekker betalen om in mijn eigen auto te zitten met mijn eigen muziek, in mijn eigen omgeving en kunnen rijden waar en wanneer ik dat wil. -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Je kunt in de auto ook nog ongeneerd mee zingen/bellen/scheren/krantje lezen met de muziek.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

als ik met de auto ga en van me werk na huis rijd ben ik om 18:45 uur thuis als ik met de trein ga dan kan ik pas de trein van 18:45 uur pakken richting huis. Dan is mijn keuze snel gemaakt, alleen als de benzine duurder wordt heb ik het er niet meer voor over om met de auto te gaan.

Stefan

Als het, zoals in jouw geval vergoed wordt door de baas, is het inderdaad nog overweegbaar om eens met de trein te gaan Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik ben het met jullie eens dat de trein eigenlijk te duur is om een aantrekkelijke optie te worden voor veel mensen. Maar als het gratis is zoals bij Rogier en voor mij ook word het zeker aantrekkelijk. Dat is voor mij ook de reden dat de Polo later in het jaar het velt moet ruimen. Eind dit jaar gaan de treinen hier in Dronten rijden en zou ik dus dief van m'n eigen portemonee zijn als ik daar geen gebruik van maak. Alleen voor de hele vroege en hele late diensten ben ik dan een Megane nodig. :q

Rogier

Maar voor jou is het reizen door het hele land waarschijnlijk gratis of niet ? ik heb alleen de route westervoort - zevenaar en weer terug ;)

Wat voor megane komt er dan Dennis ?? en ga je die ook weer aanpakken of hou je die origineel ?

Dennis Postma

Klopt. Voor mijzelf, Claudia en onze kinderen als we die zouden krijgen. We betalen daar alleen een heel klein stukje belasting over maar dat is verwaarloosbaar.

Mijn voorkeur gaat uit naar een phase 2. Ben altijd wel weg geweest van een cabrio maar gezien de prijzen en m'n prioriteiten (ook de 206 moet eigenlijk ook vervangen worden voor een diesel) zal het wel een phase 2 coupe worden. Daar ben ik dan net zo gelukkig mee. Ik heb geen plannen voor grote veranderingen zoals andere bumpers enzo. Maar een net setje 17inch en een subtiele verlaging maken een coupe al een stuk mooier en zal dan ook wel op m'n lijstje staan.

Rogier

Jij en kinderen :D kan je je broertje dan niet beter in huis nemen :D

een verlaging en wielen doen het hem altijd wel, alleen daar begint het altijd mee he de rest komt vaak vanzelf er achter aan :P

Dennis Postma

Mijn broertje in huis nemen? Laat 'm zich zelf maar eens in huis, of eigenlijk uit huis nemen.  8)7 Maar wie weet inderdaad kinderen. Ik ben getrouwd, heb een huis, een heel klein boompje en 3 beesjes. Een logische volgende stap is dan natuurlijk kinderen. Maar goed, wanneer is nog de vraag de natuurlijk.  :)

Voor velen hier begint het daar inderdaad mee. Maar die tijd heb ik gehad met m'n oude Megane. Daar heb ik nooit spijt van gehad en heb ik ook vol op van genoten. Maar bij mij zul je het niet snel meer zien. Tenzij ik een echt hele nette kon kopen zoals de oude coupe van Joey, dan ga ik het spul er echt niet afhalen maar gewoon netjes houden. Maar zelf weer een auto onderhanden nemen zul je mij niet meer zien doen. Daar heb ik een broertje voor. Ik vind het leuk om hem af en toe te helpen en tips te geven, hij zit nu in de leeftijd die ik toen ten slotte had dus snap 'm wel.  ;)

Roy (Coup a One)

Vandaag de auto voor de keuring gehad en !-! 2 kleine punten die even voor verbetering aandacht verdienen om het Apk rapport te overhandigd te krijgen Y

- Massa achterlichten.
- Einddemper hangt los d.m.v de aanstelring.

En als advies voor 2013 Ac5 voor vervangen.

denniske_91

had een tijd terug nog een probleem met de massa van de achterlichten,de auto ging er ook slecht van lopen,op een gegeven moment zelfs niet meer,iemand van jullie daar ooit last van gehad,of ben ik de enige?

@ roy: verder gelukkig niet te veel onkosten met de apk gehad dan.

Roy (Coup a One)

Zoals het bericht boven je te lezen is Y en verder geen onkosten ;)

Edwin Postma

@rogier, jij  denkt toch niet dat ik bij dennis in trek he?
En mij zul je echt niet in Dronten zien wonen.

@dennis, wij hobbelen tzt wel naar r'dam om die gele laagvlieger op te halen.
je hebt geen andere keuze 8)7
Truckertje

Dante

Spoorverbreders: Met of zonder centrering..? Iemand een idee? Als iemand nog een ander adres of merk heeft...

[EDIT]Ik zie hier dat ze zonder centrering worden geleverd (& goedkoper zijn...)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Ligt eraan hoeveel je wilt verbreden? 10mm of 15mm. Ik had er H&R 15mm met centreerring onder de Coupé zitten. Je hebt ook langere bouten nodig. Wil eventueel een prijsje maken voor m'n 15mm... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev