Advertenties

Klets maar raak DEEL 174

Gestart door Stefan, 30 januari 2012, 21:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Citaat van: Rogier op  3 februari 2012, 23:03:57
@ Rohald ik heb een vriend...
@ Dennis, me vriendin...
Een echte metroman...!-! Zowel een vriendin als een vriend hebben...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ja Rogier is niet zo eenkennig. :D

Rogier

Ja dante das lekker makkelijk mijn tekst aanpassen :P ik hou het gewoon bij de dames hoor :D

Rebecca Fontijn

zo wat een reis zeg om even naar het VU te gaan en weer terug voor het eerst van mn leven in een tram en metro gezeten ...en ik kan je vertellen was helemaal leuk  !-!
ik heb op zich van de arts wel groen licht gekregen om mn leven weer te leven zoals ik wil maar heb ontdekt dat dat best wel eng is .
ook heb ik gezien wat voor plaatwerk ze geplaatst hebben  :huh: lijkt wel of ik nu een geheel chirurgisch stalen pols heb :huh

maar afijn alles is in orde en over 6 wkn moet ik me weer melden

Karin

Ik kan me voorstellen dat het eng is, na zo'n tijd zonder diverse materialen om je pols. Moet je ook naar de fysio om het weer soepel te krijgen of hebben ze dat niet geadviseerd.
Lekker dat je groen licht hebt gekregen. Hoop dat snel weer alles kan doen.

Rogier

chirurgisch staal krijg je niet zo makkelijk soepel hoor Karin :D moet je eerst goed verwarmen ;)

Is inderdaad al weer goed nieuws Beccie !-!

Karin

Als je het zo letterlijk leest als jij Rogier dan wel ja haha.

Rogier

Roadkill (Michiel)

o bij de garage geweest,uitlaat was nog in goede staat,enkel beugeltje was wat verbogen,dus dat is terug gezet. Jammer maar financieel gezien ben ik weer gelukkig. Al is er wel een nieuwe accu ingekomen,de oude was op.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Vanmorgen wou de mijne niet starten.
dus even overgestart en doet het nu meteen.
Truckertje

Rogier

daar heeft die van mij bijna geen last van Ed.
Maar het is wel onwijs koud hoor buiten, vindt het niet zo gek dat de auto soms denkt van bekijk jij het maar, jij laat mij buiten staan in de kou ik ga mooi niet rijden voor jou :D

Nicole

Bij mij doet hij het tot nu toe ook nog elke ochtend.
Al is het elke ochtend wel afwachten haha, ze hebben het inderdaad vrij koud de laatste tijd. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Rebecca Fontijn op  4 februari 2012, 10:06:31
zo wat een reis zeg om even naar het VU te gaan en weer terug voor het eerst van mn leven in een tram en metro gezeten ...en ik kan je vertellen was helemaal leuk  !-!
ik heb op zich van de arts wel groen licht gekregen om mn leven weer te leven zoals ik wil maar heb ontdekt dat dat best wel eng is .
ook heb ik gezien wat voor plaatwerk ze geplaatst hebben  :huh: lijkt wel of ik nu een geheel chirurgisch stalen pols heb :huh

maar afijn alles is in orde en over 6 wkn moet ik me weer melden

Nou hopen dat het dan eindelijk over is voor je Rebecca!
veel sterkte!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Naar het overstarten naar ikea amersfoort geweest.
nu weer starten en draaien.
Truckertje

Roy (Coup a One)

Edje weet wel wanneer je een accu te vaak overstart het met name slecht is voor je accuplaten, die kunnen daardoor namelijk krom trekken en dat maakt een accu onklaar voor gebruik en zal je dus een nieuwe moeten aanschaffen (beter is de accu te herladen, dan overstarten) ;)

Heb 't jaren geleden zelfs met 'n nieuwe accu gehad die ik voor de winter in de auto heb laten plaatsen, na de winter was de accu opgeschreven en dat viel niet onder de garantievoorwaarden 8)7 Bij te lange stilstand gaat het accuzuur een tegenreactie geven (dit kan binnen twee weken al plaats vinden) en als  je dan bij koud weer de accu wil overstarten dan trekken de accuplaten krom waardoor herladen v/d accu wordt tegen gegaan _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev