Advertenties

Klets maar raak DEEL 174

Gestart door Stefan, 30 januari 2012, 21:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Rebecca Fontijn

al weken staat ze stil voor de deur, gelaten laat ze alles over zich heen komen sneeuw regen vorst noem maar op...
maar  zodra ik in stap en de sleutel omdraai begint ze te snorren van plezier

*zucht* wat hou ik toch van mn meggie  :-*

straks naar het ziekenhuis en dan hoop ik groen licht te krijgen om weer lekker de weg op te kunnen 

Roadkill (Michiel)

Ik hoop het voor je Rebecca,maar dan hebbie wel net de beste tijd uitgezocht,hier in Beverwijk is het begonnen met sneeuwen.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

@Rebecca, tegen de tijd dat je dit ziet zal je al weer terug zijn. Ik hoop dat je groen licht hebt gekregen.

Rebecca Fontijn

@Roadkill hier in purmerreutel sneeuwt het ook al een tijdje en blijft sneeuwen  :huh: hopen dat de bus gewoon op tijd rijdt en zo richting het VU

@Karin ik moet er pas om half 4 zijn dus heb nog geen nieuws of groen licht

alleen nu de twijfel gewoon bus van 10 over 2 of toch maar 1 eerder

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Als ik zie hoe het hier nu sneeuwt ben ik bang dat je vanaf nu al te laat gaat zijn.....licht hier nu al een pak van een centimeter of 5 en ondanks de beelden van buienradar denk ik dat het voorlopig wel ff doorgaat... (als we hier die 10 cm gaan krijgen heb ik een leuke terugrit voor de boeg,12 cm bodemvrijheid (ZONDER) sneeuw 8) )
Slow&Low

Rebecca Fontijn

hahaha Dante ik neem er inderdaad 1 eerder als het nog rijdt hier .....want wil niet overdrijven maar gaat hard hier al wat slippertjes zien gaan en gehoord

Floortje

Het sneeuwt hier pas sinds een uurtje, en idd volgens buirenradar blijft het ook nog wel even door gaan.

Heb hier ruimte gemaakt in het magazijn op kantoor en de auto binnen gezet haha.

Karin

Roadkill (Michiel)

Sterkte? Is meer een uitdaging :D :D :D
Slow&Low

Dante

Nou, hier sneeuwt het ook eindelijk... Lekker met 8u sturen voor de boeg... !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Hier sneeuwt het vanaf een uur of 10,en ziet er niet naar uit dat het snel stopt...
Slow&Low

Jeremy

Ik hoop dat moeder natuur mijn dorpje overslaat, want geen zin om eerst een laag sneeuw van me auto af te halen als ik de onderdelen morgen weer monteer.
Maar tot nu toe geen sneeuw te zien hier gelukkig! :)

Karin

Michiel, dan zou ik er een sneeuwschuiver voor maken. Dan weet je zeker dat je alles meeneemt haha

Rogier

hier in Zevenaar sneeuwt het ook lekker.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev