Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 48

Gestart door matthew, 28 januari 2012, 20:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Oh oke, thanks.
Kon het al niet vinden bij mijn berichten haha :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Citaat van: Tedo op  7 maart 2012, 10:16:02
Afdekkap voor het motorblok?
Y
Die ga ik morgen hier in Rijswijk scoren, samen met een sleepoog voor voor... Kon 'm nergens in de auto vinden van de week...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo


Dante

Bij deze garage/sloop. Hij heeft aardig wat Renault onderdelen liggen...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Mijn Dealextreme ledverlichting is binnen. Zojuist ingebouwd.
In de leeslapjes zitten nu deze lampjes.


Het licht wat hier van af komt is vergelijkbaar met de gloeilampjes. Misschien net iets meer. Het is wel erg koud en kil. Kan me voorstellen dat je wat warmere kleuren wil. Misschien dat dealextreme die ook wel heeft.

In de koplampen zitten deze lampjes als stadslichten.

Deze zijn een behoorlijke vooruitgang. Ziet er wel nice uit. Nu is het alleen nog afwachten hoe lang ze mee gaan  8)

Fotos uit de praktijk volgen nog  ;)

Tedo

#185
Citaat van: Dante op  7 maart 2012, 21:27:42
Bij deze garage/sloop. Hij heeft aardig wat Renault onderdelen liggen...!-!
Het "voormalige" Veban. Henk heeft inderdaad een hoop Renault onderdelen. :)
Ik zie dat ze "jouw" auto ook als occasie hebben staan.  ;)

Dante

#186
Niet eens gezien. Wat een toeval.
Wel een belachelijk hoge prijs... Het afdekzeil mist. Vlekken op de vloer. Afgeleefde kofferbak. Trekhaak. "Lelijke" standaard Saros'en eronder... Nee, de mijne is mooier :q :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl

Citaat van: Felix op  7 maart 2012, 21:46:43
Mijn Dealextreme ledverlichting is binnen. Zojuist ingebouwd.
In de leeslapjes zitten nu deze lampjes.


Het licht wat hier van af komt is vergelijkbaar met de gloeilampjes. Misschien net iets meer. Het is wel erg koud en kil. Kan me voorstellen dat je wat warmere kleuren wil. Misschien dat dealextreme die ook wel heeft.

In de koplampen zitten deze lampjes als stadslichten.

Deze zijn een behoorlijke vooruitgang. Ziet er wel nice uit. Nu is het alleen nog afwachten hoe lang ze mee gaan  8)

Fotos uit de praktijk volgen nog  ;)

Heb wel meer bij Dealextreme gehaald en zijn prima lampjes als je gewoon de SMD leds aanhoudt. Die met die bolletjes gaan minder lang mee en kunnen volgens mij ook niet tegen schokken (festoon als kentekenverlichting die vaak kaput is gegaan).

Ik vond de hoeveelheid licht belangrijker dan de temperatuur, mn vriendin vond van niet :p

Remy P

Vanochtend even de tijd genomen om de binnenverlichting te herzien en ik heb inmiddels de zooi aan de praat gekregen! !-!
Heb een systeem gemaakt (zoals in mn projectpagina ook al stond), waarbij het lampje aan het plafond en de neon onder het dashboard samen aangaan bij het openen van de deuren, maar dat ik de neon ook apart tijdens het rijden aan kan doen. Zou eenvoudig moeten zijn, maar ik kreeg het nooit voor elkaar, omdat ik met tuimelschakelaars wilde werken. Kreeg vanochtend ineens een ingeving waar het aan kon liggen en het is gefixt!

Foto's volgen vanavond nog wel...nu overdag foto's van de verlichting maken heeft geen bal zin omdat je niks ziet :q

matthew

@Nicole ik heb het aangepast had het verkeerd gezien. Excuus.

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Remy P


Mariotjekroon


Dré

Ziet er heel mooi uit, Remy. !-!

Hoe heb je dat gedaan, ik zou dat zelfde dan met blauwe Ledd's willen doen..  ;)
Mégane Scénic 2.0 8V

Roadkill (Michiel)

Ziet er mooi uit,komt wel wat kil over enne die filters,had je die niet wat netter kunnen wegwerken????? :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev