Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 48

Gestart door matthew, 28 januari 2012, 20:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Remy P

Heb vanochtend de skirts opgehaald die kort geleden hier op het forum te koop stonden. Binnenkort laten spuiten en monteren!  !-! Samen met de skirts wil ik meteen de laguna lip voor monteren en de gehele bumper laten overspuiten.

Hierbij alvast een preview. Ik heb ze er even snel-snel tegenaan gelegd, dus het zit niet zo strak als dat het uiteindelijk zal komen, maar het is alvast een impressie ;)




Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ziet er goed uit, nog even zakken en het staat super :P !-!

Remy P

Thnx !-! Ik vind alleen die inham tussen bestaand en skirt bij het voorwiel alleen wat minder. Misschien kan ik die zelf opvullen als ik creatief ben met glasvezel, hars en plamuur. Maar dat moet ik nog even aankijken ;)

@ Rogier: laten zakken staat ook nog op de planning voor de nabije toekomst! ;)


Rodney


Roy (Coup a One)

Ga je nog iets met de achterbumper doen, verder ziet het er goed uit !-!

Joey Voormolen

Zakken en de iets van een achterbumper zou het geheel mooi af maken.
Aangezien er een laguna lip onder komt.
Lowered M3C GT

denniske_91

ze staan er netjes bij! ben benieuwd om het totaalplaatje te zien als ze gespoten zijn! !-!

Remy P

Citaat van: Roy (Coup a One) op 24 februari 2012, 18:14:41
Ga je nog iets met de achterbumper doen, verder ziet het er goed uit !-!

Ja, ik wil nog een cupra lip onder de achterbumper plaatsen en eventueel bewerken (naden wegwerken etc.)...dus voorlopig nog plannen genoeg !-!

Edwin Postma

Truckertje



Tedo

#133
Ik had al even een teller liggen van een Engelse RS ph. 2, en heb daarvan het e.e.a. overgezet op mijn teller. De wijzers daarbij zilver gespoten, want zwart op zwart vond ik minder goed afleesbaar.

Voor:



Na:

nd-photo.nl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev