Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 48

Gestart door matthew, 28 januari 2012, 20:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Remy P

@ Dré: ik zal wel een stroomschema uitteken zoals ik alles heb aangesloten, die post ik dan wel hier in dit topic ;)

@ Michiel: valt wel mee, ligt echt aan de foto ;) en die filters ben ik helemaal met je eens, maar die zaten er al in toen ik de auto kocht. En aangezien ik van plan ben binnen korte termijn mijn audio volledig op de schop te gooien, ga ik daar nu geen tijd in steken om het voor die korte tijd alsnog weg te werken ;)

Rohald

Mijn nieuwe hoedenplank zit erin:

Tevens met wit neon licht:

Zoals misschien wel te zien is op foto 1 "lekt" er toch wel een beetje licht tussendoor (met het blauwe viel het niet op).
Moet nog ff bekijken hoe ik dat moet wegwerken. Maar denk dat ik daar wel een ideetje voor heb. Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Mariotjekroon

We zijn vandaag lekker richting Budel gegaan om de andere velgen op te halen. Waren flink vies en ze moeten worden opgeknapt maar uiteindelijk worden ze wel kicke.... Vanavond ff snel eentje schoongemaakt en op de beschadigingen na zien ze er best lollig uit!!!!
Nu ff opzoek naar een paar leuke banden zat zelf te denken aan 205-55-17"


Roadkill (Michiel)

volgens mij moet dat platter,de maat die jij opgeeft is voor een Meg2 uit mijn hoofd
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nee, die heeft 205/50/17 dus 205/55/17 gaat op een Megane 1 zeker niet passen. Zal eerder 205/40/17 worden, denk ik.

Roadkill (Michiel)

klopt ik rijd nu met 205/55 op 16 inch dus op een 17 inch velg zul je waarschijnlijk je Meg 1 moeten verhogen,is wel weer uniek natuurlijk,maar mooi...?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Wat Michiel & Tedo zeggen klopt.
Jouw auto heeft standaard 185/60/15. Met 17" komt 215/40/17 het dichtst in de buurt. Je kunt het hier zelf narekenen.
Overigens, die velgen zien er wel erg beschadigd uit...:x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Mariotjekroon

Dan wordt het 205/40/17"niet zo moeilijk en ja Dante ze zijn flink beschadigd maargoed de prijs was ook goed die we ervoor hebben betaald.

Dante

Als die zelf wilt gaan opknappen, heb je er nog aardig werk aan...o-)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy.

Ik heb nog 4 gloednieuwe banden liggen. met de maat 215/40/17. Het zijn wanli banden. als je interesse hebt pm me maar. Mogen voor een mooi prijsje weg

Stefan

205/40/17 is de ideale maat voor 17inch onder de Megane I


;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

ik heb ook 205/40/17 ik denk de meeste onder ons wel.

Nick van Baarsen

ik heb voor 205/40/17 en achter215/40/17 kan allebij dus ;)

Xanquezer (Frank)

Ff retourtje amesfoort voor zomerbanden! Mooie O.Z. Velgen en tyfoon 205/40/17 ZR (240>kmh) sport banden gescoort! Rijden goed!

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev