Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Zo hé, wat veel treinenfans annex Megane rijders! Zelf ben ik van de dieselloc's uit de jaren '50 en '60, en dan met name van de NS en NMBS. Dat verhaal van die 2200 kan ik helemaal inkomen; wij stonden ooit eens in Beverwijk waar de 2212 toen koud gestart werd, en het hele emplacement met een dikke rookdeken bedekte. In model is het mijn favoriet; heb er een stuk of 30 verschillende van! :)

Dennis Postma

Modellen heb ik inderdaad ook. Ben momenteel voorzichtig aan een beetje materiaal aan het verzamelen om straks hier op zolder alles op te kunnen bouwen. Ik heb er lange tijd niets mee gedaan maar vond het altijd zonde om weg te doen. Nu ik een geschikte zolder heb ben ik van plan om alles eens op te gaan bouwen. Het blijft op de een of andere manier kriebelen.

De 2200 heb nog niet in de collectie maar is zeker een leuk model. En in het echt zijn ze ook mooi om te zien. Zitten jullie ook op (model)spoor fora?

nielsjoh

Quote verwijderd.

De 2200 heb nog niet in de collectie maar is zeker een leuk model. En in het echt zijn ze ook mooi om te zien. Zitten jullie ook op (model)spoor fora?
[/quote] Ik zit niet(meer) op een spoor forum. Ik heb een tijd op Somda gezeten, maar aangezien je berichten daar compleet gecencureert worden, ben ik daar opgestapt.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja de zogenaamde ik weet alles toch beter dan jij forum, vaak hebben ze het nog fout ook!  :D

Ik zit op het NMLD forum, ben daar niet heel actief en kijk meer naar de topic's dan dat ik wat inbreng.  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Ik vind sommige soorten treinen mooi om te zien, net als bepaalde vrachtwagens, maar ik heb er 0,0 verstand van haha. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ik weet dat ik erin moet stappen en er weer eruit :P

Nicole

Zover gaat het bij mij idd ook. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ik zelf zit op het forum van beleuxspoor.net, een modelspoorforum waar je veel van op steekt. Ook lees ik mee op het spoorforum.nl, veel reageren doe ik daar niet. Mede omdat ik me daar mateloos irriteer aan een van de moderators die een collega van mij blijkt te zijn ergens in het westen des lands die daar behoorlijk de spoorhobbygoeroe/einstein zit uit te hangen.

NMLD kijk ik soms ook wel eens op.

@Nicole, geen ramp, hoeft ook niet  ;). Toch zijn het vaak mensen die er net zo veel verstand van hebben als jij die veel negativiteit in de media brengen door weer een oordeel klaar te hebben zonder dat ze weten waar ze over praten.
Ondanks de negativiteit in de media hebben we deze week toch nog een leuk presentje van de baas gehad omdat in het afgelopen jaar 94,7 procent van de treinen op tijd reed. (Dit houd in dat 94,7% minder dan 5 minuten vertraging had).

@Rogier, dan weet je al een heleboel, sommigen weten alleen hoe ze er uit zien.  8)7

nielsjoh

Ze schijnen inderdaad steeds meer op tijd te rijden. Maar ze hebben ook geen last gehad van de winter (tot nu toe). Ik zelf heb al 3 maanden nietmeer in de trein gezeten, pak overal de auto voor tegenwoordig (lekker lui) haha.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Dennis Postma

Dat is inderdaad 1 van de redenen geweest van deze score.  Y

Colin

Bedoel je daarmee een joint die je in de stuurmans hut mag oproken dennis?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Hahaha nee. :D Gewoon een kadopas van bol.com met een leuk bedrag er op om te besteden.  ;)

Edwin Postma

Oja.
Ik heb ook nog een Hippeltje gehad. 8)7
Toch 1 van de leukere diesel lokjes ;)
Truckertje

Dennis Postma

Oh ja, heb ik in het eggie ook nog aan mogen werken die pruttelpotjes. Ooit liep er een uit de rails op het moment toen ik er naast liep. Dat is een raar gezicht.  :D

Dante

Citaat van: Dennis Postma op 21 januari 2012, 16:19:44
Ondanks de negativiteit in de media hebben we deze week toch nog een leuk presentje van de baas gehad omdat in het afgelopen jaar 94,7 procent van de treinen op tijd reed. (Dit houd in dat 94,7% minder dan 5 minuten vertraging had).
Ja, maar als je dan ook minder treinen laat rijden is het wel makkelijk scoren ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev