Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Tuurlijk. Maar er rijd tenminste wel iets.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de concurent in het hoge noorden (Arriva) die rijd soms gewoon helemaal niet bij hevige sneeuwval. En niet door een defect of zo maar gewoon uit voor zorg. ;)

Rogier

Ik denk dat de syntus van arnhem richting winterswijk wel de ergste van allemaal is :P, daar hebben ze 9 van de 10x een seinstoring en dan hebben de treinen weer een flinke vertraging.

Dennis Postma

Ja klopt. Wij kunnen op onze railpocket (pda) zien waar de storingen zijn. Zo'n baanvak is dan rood gekleurd. Dat lijntje is vaker rood dan zwart.

juul

ik werk dan in de fietsenstalling van CS Nijmegen.
Daar hangt vanaf de zomer zo'n informatiebord nu was er wel een keer zo dat er een trein
ging naar een plaats die er volgens de reclame (N&S en de NS) niet is

P.s het is van nijmegen naar deurne ook nog is de verkeerde kant op

Edwin Postma

Truckertje

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

Waar gaat de reis wel niet naar toe Marcel?
Truckertje

Rebecca Fontijn

toevallig heb ik vrijdag nog met zo een geel ding gereisd met mn ov kaart  :D ging helemaal op tijd heen en terug

Dennis Postma

@Juul. Dat is wel een heel domme fout. Je ziet nog wel eens vage routes op de borden/schermen. Zoals bijvoorbeeld de sprinter van Zwolle naar Utrecht die ook schijnt te stoppen op Amsterdam Sloterdijk  8)7.

Als ik trouwens had geweten dat je daar werkte was ik 2 weken geleden even langs gewandeld. Ik heb toen 's avonds 3 uren in Nijmegen gezeten als gevolg van een aanrijding.  :x

Tedo

Mooi voorbeeld van nog koude 2200'en en hun rookwalmen:

Dennis Postma

Dat moet je tegenwoordig eens doen, dan heb je gelijk allerlij milieuorganisaties op je dak.  :D

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Zooo... Vandaag weer een uurtje of 3 in de wasbox m'n velgen staan boenen met Iron.X, Mezzo & Mother's :D
De meeste vlekken van olieresten oid (Er zaten vreemde zwarte strepen op 2 velgen) zijn nu weg. Ze glimmen ook weer mooi. Nu snel bandjes sparen Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ben benieuwd hoe ze zullen staan Dante. !-!

Tedo

Reed ik net door Rijswijk zag ik dat Dante ze er al onder had zitten:

_o_ :D Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev