Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Hier is het nu ook een erg zonnig Noorden. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

gaat geen north and south strijd worden he  :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Rogier

hier in het midden is het grauw en grijs.
Ze verwachten periodes van -10 en aankomend weekend verwachten ze nog meer sneeuw, hoop het stiekem niet want zaterdag heb ik weer een meeting :D

Nicole

Ik hoorde het net idd dat het richting -10 gaat en meer sneeuw..
Als 't maar niet op woensdag is, vind ik het best. :q

Christian de Vriend

nee zeker niet,als er een weekend meeting is,wil ik wel (durven) langskomen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Rogier

het is een meeting van een lokaal team ;) als je zegt wil best een keer langs komen, dan raad ik je zeker aan omdat van de zomer een keer te doen. De parkeerplaats van de mac in Veenendaal is dan ontzettend druk soms kunnen families die gewoon even na de mac gaan niet meer parkeren :D

Remy P

Citaat van: Rogier op 30 januari 2012, 11:27:47
hier in het midden is het grauw en grijs.
Ze verwachten periodes van -10 en aankomend weekend verwachten ze nog meer sneeuw, hoop het stiekem niet want zaterdag heb ik weer een meeting :D

kijk..en hier komen verlaagde meg's met een frontlip goed tot hun recht, die schuiven de sneeuw voor zicht uit weg :q

Rogier

heb ik gelukkig geen last van Remy :D, me auto staat nu hoog genoeg haha

Rick Santbergen

Ik heb vorig jaar genoeg sneeuw verplaatst. Ook voelde ik af en toe aan mijn pook, dat er tegen de onderkant van de versnellingsbak een hoop sneeuw kwam. 8)7

Remy P

Sneeuw blijft ellende....je hebt er eigenlijk meer last dan plezier van ;) hoewel, ik heb eens gehoord dat sneeuw reinigend werkt, dus als ik het op mijn dak laat liggen, zouden het dak er dan schoner op worden? :q

Nicole

Ik heb alleen nog maar sneeuwduinen opzij geschoven, verder nergens last van. :q
Dat is dan weer een voordeel als je nog niet heel erg laag ligt. :q

Renegade (Mark)

Citaat van: Christian de Vriend op 30 januari 2012, 11:16:00
Wel apart,ik heb niet eens hoeven te krabben vanochtend.

zal wel liggen dat ik in het zonnige zuiden woon  :q :) ;)

Het zonnige zuiden :D hier in het niet zo zonnige zuid-oosten sneeuwt het nog steeds l- en hier geen last van mensen die te voorzichtig rijden, eerder overmoedig gaan drukken en langs komen vliegen l-

Christian de Vriend

Dat zijn de leukste,die kom je soms in een vangrail tegen na een paar kilometers. :P

Rogier

@ Remy dit wat jij zegt klopt, schijnt als je een kleed hebt waar wijn of iets dergelijks is op gevallen. Kan je de kleed het beste in de sneeuw leggen want de sneeuw heeft een absorbeerende functie op dat moment en dan is de volgende dag je kleed na genoeg schoon :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev