Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Oh btw,we zagen vanavond hier bij de wasboxminimeeting nog 2 Meg2 miniaturen staan,was 5 deurs roodmetallic met panoramadak schaal 1:32. Zagen er best netjes uit,zeker voor 4,95!! Dus mocht er nog iemand intresse in hebben dan wil ik ze wel ff ophalen en eventueel versturen (tegen kostprijs,dat dan weer wel) Dus bij intresse ff een pm-tje,en nogmaals er stonden er nog 2!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

HAhaha,maar ja ik wil ze ook niet.

Ieder zijn ding natuurlijk dat is het mooie van een hobby dat hier ook gedeeldt wordt en ieder heeft er zijn eigen idee over.
Gewoon doen wat je zelf mooi lijkt/vind.

Nicole

Citaat van: Stefan op 26 januari 2012, 22:30:35
Ieder merk heeft zijn eigen liefhebbers hè... ;)
Dus te snel oordelen over het merk en eigenaars van een auto is niet verstandig :neen: ;)
Bij mij is 't een ervaring hier uit de regio. :P
Ene moment zaten ze allemaal in de zelfde soorten civicjes, en nu allemaal golf 3's..  :0
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Tsja...

Lekker belangrijk eigenlijk..

Toch...??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Om dan niet te spreken over al die Skyline GTS'jes....... :0

Het gaat toch om de mensen achter de auto en niet de auto zelf? Sommigen hebben bijna dezelfde hobby als wij, dus lijkt me geen probleem. Ik heb ook niet altijd goede ervaringen gehad met Golf en Civic rijders met dat lag meer aan hen zelf dan aan de wagen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Het gaat altijd om de persoon zelf,de auto kan er verder niks aan doen toch.

Ik vind ook vele modellen mooi.

Rogier

haha vrienden van mij noemen mijn auto ook een stokbrood, en dat ik ook een vag moet nemen :P. Ik zei zo plak wel een vw logo op mijn auto dan heb ik een kaiserbroodje :D.

golfjes zijn mooi maar erg afgetrapt vaak en die visticks helemaal, hebben ook zo'n ontiechelijke zware uitlaat.
vriend van mij rijd zo'n golf 4 gti, hij trapt aardig door op de snelweg een half uur lang komt ie aan bij de mac bijv doet hij die motor uit, laat totaal niet de turbo afkoelen, echt zo slecht voor zijn auto.

Andere vriend van mij werkt bij vw in Houten dacht ik, krijgt vaak zat politie auto's de garage in met een gat in het blok, hoe betrouwbaar zijn die vwtjes wel niet als de politie ze al kapot krijgt (al trappen hun er natuurlijk ook mee).

Dennis Postma

Bij m'n schoonpa staat momenteel ook een jetta van een paar jaar oud. En raad is eens wat. Moet een nieuw blok in. En zeker niet mee getrapt, is werkelijk van een ouder mannetje. Verder vind ik vag auto's over het algemeen mooie en fijne auto's maar geen enkel merk is perfect.

Heatzone (Mark)

Michiel, was zeker geslaagd gisteravond! Misschien inderdaad eens doen met meerdere die hier uit de buurt komen of andere uit noord holland. We gaan van de zomer nog wel even kijken of we het e.e.a. kunnen beplakken !-!

Ziet de Mégane er nog steeds strak uit? Of is hij na gisteren alweer vies geworden :P?

Roadkill (Michiel)

Nou laat ik het zo zeggen,zette hem gisteravond op het twee na laatste parkeervak neer,kom vanochtend bij mijn auto,toen was het ineens het laatste parkeervak,ja ze zijn dus aan het bestraten bij mij........(Dus is al weer wat minder schoon :( )

En als je de grilletjse en je logo demonteert dan kan het ook eerder hoor,hoef je niet tot de zomer te wachten.
Slow&Low

Dante

Mochten jullie besluiten om dat beplakken eens samen ergens te doen, dan wil ik ook wel meedoen... Ik zou het logo op de neus wel in matzwart willen hebben Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

ala bij mij dus? :D ,nou ja bij mij is het carbon dan.

Kleine update,mijn dochter wil ze anders ook wel tegen een kleine vergoeding met (niet de echte) Swarovsky steentjes doen.... Zal van het weekend wel ff fotootjes neerzetten van beide varianten zoals wij er mee rijden
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Haha, swarovsky steentjes op me Renault logo, hmm! Gewoon zwart met van dat Carbon folie lijkt me toch wel het mooiste! Of was dat voor Dante bedoelt :D ? Ben wel benieuwd naar de foto Michiel!

Ja dat kan natuurlijk ook, als het weer even iets opknapt vind ik het wel een leuk idee! Ga jij dan ook je stootlijsten met folie bedekken?

Dante

Sorry, het is mijn auto en niet die van mijn vrouw, so thanks but no thanks... ;) Diamantjes... Ik zie me al rijden zeg :D :q

Ik wil van dat chroom af & matzwart moet wel goed staan met het overige zwart aan de voorkant !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Een beetje zoiets dus.. ;) :)?
Alleen dan niet carbon, maar mat..

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev