Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Ja uiteraard haha. Dat wil ik niet missen.

Zal alleen wat moe zijn, verder tege die tijd wel opgeknapt denk ik.

Hopelijk wel de laatste kuur.
Vanaf 7 dec tot nu 3e kuur voor m'n longen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Gadverdeeje,kom er net achter dat Gmail ook een spambox heeft,baalde er al van dat ik iedereen maar stickers zag plakken en ik het niet voor elkaar kreeg bij stickerdump... Maar nu dus wel,net geld overgemaakt dus nu ff wachten tot ze binnenkomen :D: Oh dan nog ff snel een vraagje aan de techneuten hier:heeft een Meg2 nog een ouderwetse kmtellerkabel,of is het electronisch vanaf de versnellings bak?? (Dit ivm de gestoorde ideeen in Den Haag m.b.t. kilometerheffing)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Je gaat toch ook niet allemaal van die loze stickers op je auto plakken hè Michiel.....??? :cry:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Nee geen loze..... heb er een paar voor het achterraam. Ook zo wie zo voor achter op komend verkeer dat ongeduldig word als ik een drempel beklim :D

Maar we hebben als het goed is morgen een wasboxminimeeting,dus eerst de Meg weer eens schoonschrobben (mits de Kangoo dan klaar is,was weer een dure APK en "kleine" beurt,d-riem was aan de beurt en de stuurbekrachtingspomp moet vervangen worden.... :cry: :cry:)
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Zo net eindelijk de cabrio van Mark (heatzone ) mogen bewonderen,knappe auto hoor!! Binnen kort maar ff kijken voor je logo en grilletjes Mark,ik heb nog aardig wat liggen heb ik net gezien. Misschien maar eens kijken voor een leuke plek om een Noord Hollandse meeting te organiseren?
Slow&Low

nielsjoh

Damn, wat is dat toch altijd met die mensen. Vertel je dat je auto kapot is, krijg je allemaal reacties naar je hoofd gegooit: Fransen kunnen beter stokbrood bakken dan auto's bouwen, of: Had je maar geen Renault moet kopen, of: had toch voor een betrouwbare VW golf gekozen!, wat een onzin allemaal man, alsof er aan een Duitser of Jap nooit wat mankeert  :D . Mahgoed, ik hou het toch lekker bij Renault, altijd een mooi merk gevonden, dus waarom veranderen?
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja dat krijg ik ook altijd te horen, je moet maar zo denken dat ze gewoon jaloers zijn.  ;)

( meestal is het ook zo )
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

juul

En kan je vertellen dat een golf (nieuw) ook niet echt betouwbaar is

nielsjoh

Ik heb zoiezo niks met VW golfjes, heb zo'n idee dat die auto's nogal hard verpest worden door veel mensen...

juul

Dit was een nieuwe en 3x turbo kapot geweest en zo nog wat dingen die gelukkig op tijd gezien zijn op de beurten anders was ie onderweg stil gevallen.
en ja het dievengilde houdt ook wel van die auto's he.

Nicole

Probleem van de (meeste) golfrijders is, kameraadje heeft een golf, dus om erbij te horen nemen ze ook maar een golf.
Die dingen zijn net insecten..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nielsjoh

En mijn Mégane gaat de hut uit, net 3x erover gedaan om hem aan te zwengelen, ben die bak helemaal beu nu, van het weekend eens kijken naar een nieuwe auto, mss een nieuwe megane, liefst een gele met een 1.6 16v motor ofzo

Stefan

Ieder merk heeft zijn eigen liefhebbers hè... ;)
Dus te snel oordelen over het merk en eigenaars van een auto is niet verstandig :neen: ;)

Roadkill (Michiel)

Ik heb weleens gehoord dat Mazda rijders saai zijn,willen geen stickers op hun auto...... :D
Slow&Low

Stefan

Precies, wat een sufferds zijn dat... l- 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev