Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

paikey

JanJ

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 21 januari 2012, 11:36:35
@ Tedo: Idd ben ik gek op treinen, alleen wel uit specifieke jaren: van het begin ( Onstaan van Stoomloks ) tot jaren 70.

Al dat moderne gedoe loopt nooit goed en die dingen hebben ook geen Karakter.
zo vertelde ooit een maatje van me dat een kennis van hem die bij Nedtrain werkt dat die vroeger wel eens van een NS 2200 een uitlaat heeft vervangen voor een betere, hij was jong en wilde wat, de locomotief had voor geen weken gedraaid en het was ook nog winter, dus hij ging een koude start maken.
nou kon je die locomotieven een beetje Tricken tijdens het starten, wat deed hij: hij zorgde er voor dat hij op 2 cilinders liet lopen en in eens veel brandstof toevoegde wat als resultaat gaf dat je enorm veel rook ontwikkeld van onverbrande gassen! daarbij Klapte daarna de gehele nieuwe demper uit elkaar!

Maar stoom blijft bij mij Favoriet!  _o_

Zit ik dan hier tussen de TGV's en Citadissen.........:-(

Dennis Postma

Och zo'n TGV heeft oom altijd wat bijzonders. Ik kwam een tijdje geleden gelijk op met de Thalys Rotterdam binnen rijden, toen heb ik mijn ogen wel even goed de kost gegeven.

JanJ

Ik ga tegenwoordig met de auto op en neer naar Frankrijk...................zegt
genoeg toch?  :q

Dennis Postma

Tja, ieder zijn keuze he. Ik moet ook bekennen dat wij ook hoofdzakelijk de auto pakken. Al was het maar omdat de Hanzelijn hier pas eind dit jaar in gebruik genomen word.Als we de trein nemen is vaak naar grote steden waar het parkeren belachelijk duur is of Zandvoort, waar de wegen over het algemeen belachelijk druk zijn.

Heatzone (Mark)

Net een belletje gehad van Kroonenburg, me fusee kogel linksvoor moet vervangen worden verder wordt de auto goedgekeurd. Verklaart ook in een keer dat gekraak linksvoor!

Roadkill (Michiel)

@ Heatzone:Morgen gaat de Kangoo,me meissie was te snel af. Mooi dat je met zo goed als niks er weer een jaar tegen kan! Btw ben van plan om donderdag avond ff de Meg de wasbox in te doen,koffie??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Lijkt me geen verkeerd plan, welk tijdstip? Ik moet alleen nog wel leren voor bouwkunde dus ik kan niet lang blijven hangen haha.

Roadkill (Michiel)

Uurtje of 7,rond die tijd ben ik daar meestal wel. Maak het ook niet te laat kom dan direct uit me werk.
Slow&Low

Nicole

Nou gemeente Groningen is verstandig geworden: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=106971 !-!
Nu maar hopen dat de lui die het vaak voor anderen verpesten weg blijven. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

@Nicole, lekker zeg. Ik hoop voor je/jullie dat het leuke meetingen blijven en dat het kan blijven bestaan op deze manier.

Roadkill (Michiel)

Als die gasten een beetje slim zijn is het voor hun ook beter,nu focust de politie op iets onschuldigs ;)
Slow&Low

Edwin Postma

Maar wel mooi dat ze jullie te tegemoet komen op deze manier.
Truckertje

Nicole

Idd mooi dat het nu zo kan, dat na al die jaren de politie én gemeente nog mee willen werken.
Het is niet de mooiste plek, maar het mag nu eindelijk legaal elke zaterdagavond in Groningen. :)
Iets waar iedereen denk ik al erg blij mee moet zijn. !-!

Verder net weer naar de huisarts geweest (ik mocht niet naar de huisartenpost afgelopen weekend, 't was niet ernstig genoeg).
Ik heb weer een kuur voor m'n longen mee gekregen, die zijn de grootste boosdoener.
M'n lichaam probeerd er tegen te vechten, en daardoor steeds zo gigantisch moe.

Keelpijn hoort gewoon bij een verkoudheid, gelukkig. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Nou fijne post dan.
Ben je zondag er wel gewoon dan?
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev