Advertenties

Klets maar raak DEEL 173

Gestart door Dennis Postma, 19 januari 2012, 15:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Dennis neemt het werk van Stefan over. Stefan zo krijg je tijd om na meer meetings te gaan :P

Xanquezer (Frank)

*oude rot*

Rogier

Ik kwam toevallig Stefan afgelopen zondag tegen bij een meeting voor Mazda's in Veenendaal.

Xanquezer (Frank)

ik vind de wethouding tegenwoordig erg scheef worden:

10 jaar voor een ongeluk wat er is gebeurt... sjit happens.

en maar een korte 4 jaar voor een luggubere pijnlijke moord..
*oude rot*

Dennis Postma

Uhm, je foto doet het niet.  :neen:

Xanquezer (Frank)

*oude rot*

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Dennis Postma

Pfoe, wat een zieke geest weer. En toch vind ik 10 jaar nog steeds te weinig. Maar goed het Nederlandse rechtsysteem is in mijn ogen veel te zacht. Net wat Frank ook zegt, voor een moord krijg je 4 jaar als het niet minder is. Door een geval in het verleden in mijn directe omgeving heb ik al een aantal jaren geen vertrouwen meer in ons rechtsysteem. Door het huidige systeem zijn de slachtoffers vaak nog meer slachtoffer dan alleen door het gene wat ze overkomen is.  l-

Remy P

Citaat van: Dennis Postma op 19 januari 2012, 17:20:40
Pfoe, wat een zieke geest weer. En toch vind ik 10 jaar nog steeds te weinig. Maar goed het Nederlandse rechtsysteem is in mijn ogen veel te zacht. Net wat Frank ook zegt, voor een moord krijg je 4 jaar als het niet minder is. Door een geval in het verleden in mijn directe omgeving heb ik al een aantal jaren geen vertrouwen meer in ons rechtsysteem. Door het huidige systeem zijn de slachtoffers vaak nog meer slachtoffer dan alleen door het gene wat ze overkomen is.  l-

Mee eens ;) Het ligt er maar net aan wie toevallig die dag op de rechters-stoel zit en of hij/zij wel of niet goed geslapen heeft die nacht  8)7

Stefan

Citaat van: Rogier op 19 januari 2012, 16:20:28
Dennis neemt het werk van Stefan over. Stefan zo krijg je tijd om na meer meetings te gaan :P

Dennis doet altijd goed zijn best, ik kan het prima aan hem over laten.. :D
Ga je eens naar een Mazda meeting, kom je Rogier tegen.. :D
Ik moest helaas onverwacht en gehaast opeens weg Rogier (en Robin ;)) ik moest samen met Arjan namelijk een kever van de snelweg redden verderop... 8)7 Y
Vergat helemaal jullie ff gedag te zeggen eigenlijk... ;( Maar we hebben nog ff gezwaaid hè... ;) --

Vreemde auto's waren er daar op die meeting... o-)

:D :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

@ Frank,ik wist btw helemaal niet dat je een engelse megane had?? Zit namelijk net ff je ad te kijken voor die zonneklep passagiers kant en zie tot mijn grote verbazing dat de klep voor de linkerkant is,of heb je die klep in engeland besteld???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev