Advertenties


Middenconsole (bij schakelpook en handrem) er af halen

Gestart door jeroennx, 19 januari 2012, 15:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jeroennx

Hey

Weet iemand hoe je de middenconsole bij je pook en handrem er kan afhalen?
Want de schakelaar van men automatische transmissie is vuil en om daar bij te geraken moet ik mijn middenconsole eraf halen, maar dit lukt me echt niet  8)7
Weet iemand soms hoe dit moet? En zou je het dan kunnen uitleggen met een stappenplan aub

Alvast bedankt!

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)


Roadkill (Michiel)

Ok doe je midden armsteun open,dan kan je het gedeelte van je handrem losklikken,daarna kan je het kleine tussen stukje er uit klikken. Als ik het uit me hoofd ff goed weet zit er achter het klepje waar je ODB stekker zit 2 torxboutjes die ff loshalen,dan kan je daarna de middenconsole verder los klikken..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Zakaria

Ik wil die ook eraf halen alleen hij blijft hangen vooraan bij de middenconsole. Zitten daar torx schroefjes verstopt?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Roadkill (Michiel)

Heb je die 2 torxschroeven achter het klepje van je ODB al los?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Zakaria

Het is mij gelukt, geweldig!

Nu kan het demonteren beginnen, zwarte interieur eruit en een nieuwe beige stoffen/leer bekleding erin.

Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Felix

Is het je gelukt om de pook knop los te krijgen?
Zo ja, dan wil ik graag weten hoe je dat doet  8)

Tedo

Hij heeft een zesbak, die hebben een losse pookknop met een ring eronder voor de achteruit. Die kan je eraf draaien (met wat geweld). Bij een vijfbak zit dat anders, daar is het meer een pookstaaf. Het is mij niet gelukt die eraf te krijgen, dus alleen het plaatje bovenop vervangen.

Felix


Tedo

Dat geloof ik graag. Ik vermoed dat eraf zagen de enige optie is. Wat had je willen doen dan?

Felix

Die ring vervangen zonder veel moeite te hoeven doen. Nu dus geduldig de pookhoes los maken van die ring en weer vastzetten met nietjes 8)7

michael360

pookknop van een 5-bak is gewoon trekken,zit goed vast maar kun je er echt gewoon vanaf trekken

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev