Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Heb het ook op de kalender gezet in de vrachtagen.
En ik weet dat ik moet wachten totdat Robert(stony) erop staat :q :D :D
Truckertje

Edwin Postma

Truckertje


Edwin Postma

een max van 20 he. aangezoen het naar iedereen van het "groepje" gaat zit je er zo aan.
Truckertje

Koentje

Ah oke... maar de walkies vind ik een goed idee.
Als iedereen ze heeft zal fijn zijn.

-Jo-

wees in UK voorzichtig met die dingen, de bobbies gebruiken namelijk dezelfde frequentie  :D Het zou niet de eerste x zijn dat ik aan het l*llen ben tegen 1 of andere engelsman/vrouw.


-Jo-

jij denkt gelijk aan boobies zeker ? :p Idd , coppers

Koentje


Karin

Koen, waar het hart vol van is, loopt de mond van over  :D :D

Koentje

Dat zou dan bloed zijn... :P
Nee ff serieus... ik hou mijn mond maar
Heb zaterdag al te veel gezegt

-Jo-

in ieder geval, zet ze even uit als je de douane/controle posten passeert.

Schrik ook niet als je van de groep afgeleid wordt in een aparte hal, dit is gewoon voor een controle. Drugs/explosieven/verstekelingen enz enz

Koentje

Citaat van: -Jo- op 14 februari 2012, 21:40:41
Schrik ook niet als je van de groep afgeleid wordt in een aparte hal, dit is gewoon voor een controle. Drugs/explosieven/verstekelingen enz enz

Dat begrijp ik ff nie

Karin

Dat ze je even apart zetten om je auto/jou te controleren.

-Jo-

als we het terrein van de ferry oprijden moet je zowel door de franse als engelse controleposten. Soms halen ze willekeurig enkele wagens uit een groep en die moeten een aparte loods inrijden. Daar wordt de wagen even gecontroleerd, alsook de inzittenden. Vermits het voor mij al een gewoonte is, geloof het of niet maar elk jaar sta ik in die loods, hoef je je nergens zorgen om te maken. Dit is een gewone routine controle die heel snel voorbij is. Beleefd blijven is de boodschap ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev