Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

#150
Hierbij de betalings overzicht van wat ik heb binnen gekregen.

Op de dynodagen doen we dit ook zo,zo kan je controleren of alles is gelukt.

aanmelding
- Christian Betaald
- Erwin Betaald
- Koen Betaald
- Dante
- Edje en Janneke Betaald
- Jos
- Keesos Betaald
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Truckertje

Christian de Vriend

Ik heb overleg gehad met Jo,en vermits het algehele bestuur het er mee eens is,mogen/gaan de vlaggen mee naar FCS
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Dus zondag ff duimschroefjes aandraaien... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Kijk top.
ben benieuwd.
heb er al w schik van :q
Truckertje

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

Citaat van: Christian de Vriend op 26 januari 2012, 00:00:42
Jo gaat idd als het goed is met de cliko,als die dan klaar is,hem kennende,zal dat ook zo zijn,want 10 maart staat die als het goed is op de
testbank,dat moet ook toch wel een ziekelijk blokje worden wat daar in gaat,zeker omdat fastchip de mapping gaat doen.

Blok ligt er al lang in en loopt maar heb koppeling-issues. De custom koppeling/vliegwiel vraagt iets meer brainstorm dan gedacht. Ondertussen zijn alle benodigde onderdelen wel aanwezig maar nu ontbreekt het mij weer aan tijd. De ophanging vraagt ook de nodige tijd om de boel deftig af te stellen. Uniball's en toestanden is allemaal leuk maar er moeten dan ook 101 dingen afgesteld worden op een geometrie bank om de meest effectieve afstelling te bekomen. Komt wel goed ...:)

Edwin Postma

Maar als we naar de UK gaan dan is de Clio toch wel klaar Jo?

Is het trouwens ook mogelijk dat we hier een lijstje krijgen met alle aanmeldingen?
Zowel nederlanders als belgen en alle type auto's? :?
Ben zelf wel erg nieuwschierig naar wat er mee gaat.
Truckertje

-Erik-

Even om een goed beeld te krijgen als je als één persoon mee wilt moet je de volgende kosten voorzien:

Hotel, 2 overnachtingen voor 1 persoon, 2x ontbijt, parking + ontspanning: € 155,--
FCS entree ticket: € 40,--
ferry duinkerke heen/retour per auto: € 67,--

totaal: € 262,--

Daarvoor krijg je dus een ervaring UK in je lijst. Maar sta je zelf ook met auto @ FCS of loop je daar met de mensen die mee gaan
tussen de auto's door. Ik kan mij zelf nog niet een beeld bij maken wat ik er van moet gaan verwachten. Zijn er eventueel filmmateriaal ??
Als iemand mij hier iets duidelijkheid over kan geven ga ik overwegen ook mee te gaan.

groeten erik

-Jo-

Citaat van: edje op 30 januari 2012, 18:42:52
Maar als we naar de UK gaan dan is de Clio toch wel klaar Jo?

ja, daar ga ik wel vanuit :)

Citaat van: edje op 30 januari 2012, 18:42:52
Is het trouwens ook mogelijk dat we hier een lijstje krijgen met alle aanmeldingen?
Zowel nederlanders als belgen en alle type auto's? :?
Ben zelf wel erg nieuwschierig naar wat er mee gaat.

dan heeft Chris zen taak niet goed gedaan :p:p:p

Tuurlijk kan je dat volgen,
http://renaultclubbelgie.be/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=1238

http://renaultclubbelgie.be/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=1332

-Jo-

Citaat van: -Erik- op 30 januari 2012, 20:35:37
Even om een goed beeld te krijgen als je als één persoon mee wilt moet je de volgende kosten voorzien:

Hotel, 2 overnachtingen voor 1 persoon, 2x ontbijt, parking + ontspanning: € 155,--
FCS entree ticket: € 40,--
ferry duinkerke heen/retour per auto: € 67,--

totaal: € 262,--

Daarvoor krijg je dus een ervaring UK in je lijst. Maar sta je zelf ook met auto @ FCS of loop je daar met de mensen die mee gaan
tussen de auto's door. Ik kan mij zelf nog niet een beeld bij maken wat ik er van moet gaan verwachten. Zijn er eventueel filmmateriaal ??
Als iemand mij hier iets duidelijkheid over kan geven ga ik overwegen ook mee te gaan.

groeten erik

Erik,

er zit een foutje in je berekening. De éénpersoonskamer klopt maar je hoeft maar 20 € entree te betalen, 40 € is voor 2 personen.

Uiteraard sta je ook met je auto op een door mij gereserveerde stand op het terrein tussen de andere clubs. Iedere aangemelde club krijgt een clubstand.

Hier kan je je een beter beeld bij vormen:

http://renaultclubbelgie.be/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=59&t=1027

http://renaultclubbelgie.be/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=57&t=533

Edwin Postma

@Erik, mee gaan dus 8)7

@Jo, is die clio van u de oude JF-FR-62??
En bedankt voor de lijst.
Truckertje

-Jo-

ja, ondertussen al deftig verbouwd. Op de foto zat het atmo blok en schroefkit er nog onder.

Christian de Vriend

Bij deze de lijst van de club die richting de UK gaat.

-Kris,Nancy,Dylan
-Kristof (Megane)
-Mau,Sandra,Zino(MeganeGT)
-Jo + 1
-Glenn + 1
-geertrs
-Maarten, José
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev