Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Zouden we alleen voor Koen  wat moeten regelen?en Dante?

een maat van me heeft bergen van die bakjes liggen,dus wellicht kan ik er een paar lenen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Ik heb hem ook niet meer Christian.
Dus heb ik er ook 1 nodig.
(tip van edje, doe een doekje om de magneet van de antenne heen, zo voorkom je krassen)
Truckertje

Christian de Vriend

Jaaa daar ben ik achter gekomen op mn 1e auto,op de harde manier,ik trok de antenne er af,alleen schuurde die 10cm over de lak heen
dus chrisje stond ff te spetteren en te tieren daarna,dus nu doe ik er idd doek onder.

als antenne gebruikt ik little willy,lekker klein,en toch functioneel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Ik heb deze van Alecto. Gewoon goed de aanbiedingen in de gaten houden. Regelmatig zijn soortgelijke walkie-talkies voor een spotprijs bij de Blokker oid te koop ;) Nooit weg zo'n setje...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Citaat van: Christian de Vriend op 21 januari 2012, 11:29:51
Jaaa daar ben ik achter gekomen op mn 1e auto,op de harde manier,ik trok de antenne er af,alleen schuurde die 10cm over de lak heen
dus chrisje stond ff te spetteren en te tieren daarna,dus nu doe ik er idd doek onder.

als antenne gebruikt ik little willy,lekker klein,en toch functioneel.
Heb er nog 1 thuis.
Al is die ongeveer 50CM lang  !-! (alles in verhouding he) :D
Truckertje

Christian de Vriend

ik heb voor de gein eens gekeken wat die motorola portos kosten,die worden veel gebruikt,maar van de prijs word je niet vrolijk
die beginnen bij 400 euro,als je dat er voor over hebt,kan je beter voor 27mc gaan,en heb je meteen een antenne erbij.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: edje op 21 januari 2012, 11:33:08
Heb er nog 1 thuis.
Al is die ongeveer 50CM lang  !-! (alles in verhouding he) :D

Dat bedoel ik,met het vossen hebben sommige antennes van 2 meter op de klep staan,of op het dak,das geen smoel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Als het maar werkt.
Als ik hem er op zet dan zet ik ook alvast een kenteken met PL erop op de wagen. :D
Truckertje

Dante

#68
Die Alecto's waren 16,99 oid, afgeprijsd van 25,-
Ja, op batterijen, maar op eBay kun je goedkoop batterijen per tientallen tegelijk tegen spotprijzen kopen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

hahahaha

doen we dat allemaal,stickertje er op en klaar
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Ik heb zelf ooit een walky gekocht bij media markt. Was een zetje maar er is 1 kapot. Paar nie meer op.
Wa bedoelen jullie met sticker op de auto

Christian de Vriend

pl op kenteken betekend dat het polen zijn,die maken er hele mobile brigades van hun autos
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Ow oke. Wie rijden er met de auto en waar evt plaats.
Ook al zou ik graag met mijn auto willen.

Edwin Postma

Ik rij als ik vrij kan.
Janneke lift met mij mee natuurlijk.
Maar ik wil best wel een walky aanschaffen.
Als maar niet te duur is.
Zeg maar niet duurder 30 euri ;)
Truckertje

Dante

@Koen: Mocht je niet met je eigen auto gaan/willen, dan is er in de mijne nog wel plek hoor ;)

@Edje: Houd de Blokker, Bart Smit & Intertoys folders goed in de gaten. Daar willen ze met enige regelmaat nog wel eens voor onder jouw bedrag aangeboden worden. Let wel: Dit zijn dan niet-oplaadbare porto's, dus je zult nog wel, met alle waarschijnlijkheid, wat AAA-batterijen op de kop moeten tikken !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev