Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Daar gaan we rare bedenkingen bij krijgen, bij het handtastelijke gedeelte :D

Edwin Postma

Truckertje

Dante

#722
@Christian: Jo vroeg of er eventueel verbeterpunten waren. Dat was de reservering van het eten. Niet meteen gaan bokken & roepen dat je het nooit meer gaat doen... Het was maar een idee mijnerzijds, waar om gevraagd werd... ;)

@Jos: HEY..! What happened in the UK, stays in the UK..! :q :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

@Jos en Dante. Het word toch niet een te warme groep hier he? Er zijn zondag namelijk kinderen bij. 8)7

Christian de Vriend

Citaat van: Dante op 21 juni 2012, 20:17:50
@Christian: Jo vroeg of er eventueel verbeterpunten waren. Dat was de reservering van het eten. Niet meteen gaan bokken & roepen dat je het nooit meer gaat doen... Het was maar een idee mijnerzijds, waar om gevraagd werd... ;)

Van te voren?krijg je het weer over je heen dat men ergens anders wilt eten,ik doe het niet meer voor zon grote groep,ben van alle kanten alleen maar
bekritiseerd vanwege het tijdstip,snap dan sowieso niet waarom dat reserveren na jaren nu opeens een probleem moet zijn,terwijl we het jaren
op de bonnefooi deden.


Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Ik kan hier nog over doorgaan, maar voel dat dat zinloos is, dus w/e...

Nogmaals, mij maakte het absoluut niets uit hoe laat & waar we eten, als er maar gegeten werd...;)
In Italië schuiven we regelmatig pas tegen half tien, tien uur aan in een restaurant...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

jot, klopt

Daarom heb ik mn eigen voorgenomen om het niet meer te doen,kan ik ook niet meer geschopt worden.

einde discussie.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

je mag je zo niet opwinden Chris  :q, relax, being there->done that.  :)

Ik heb liever een open dialoog, dan weet ik/we hoe we ervoor staan en kunnen er zaken toekomst gericht verbeterd/aangepast worden.

Het eten/tijdstip , genoteerd
Stand, genoteerd

Nog iets ?

Benjamin Renon

Dan blijf ik er nog bij dat als je bijv een maand later even samen bij elkaar gaat zitten het veel makkelijker praten is dan achter een pc berichtjes typen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

dennis1985

ik ben niet mee geweest,

maar denk dat iedereen voor alnog heel blij mag zijn met de personen die het voortouw nemen om dit ook mogelijk te maken voor de fmc!

dag CC....
halloTCe!!!

Dennis Postma

Oke, mooi.

De meesten komen zondag ook en kunnen er daar eventueel nog even gezellig over doorkletsen als er iets nog niet uitgesproken is. Nogmaals, ik vind het niet erg netjes om achteraf met modder te lopen gooien als er ter plekke niets gezegd is. Ik vind het daarentegen netjes zoals -Jo- het oppikt, ondanks dat ik hem persoonlijk nooit ontmoet heb komt hij op mij over als iemand waar het prima tegen gezegd had kunnen worden wat er loos was.

Verder wil ik iedereen nogmaals verzoeken deze discussie niet meer hier voort te zetten maar achter de schermen via de telefoon of welke andere weg dan ook.

Mocht dit niet lukken heeft het mijn inziens weinig zin om dit draadje wat gezellig begon nog voort te zetten en lijkt het mij slim om het op slot te zetten.

Dus, zeg het maar. Wat jullie willen.......

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Gewoon gezellig kletsen over de leuke dingen die we hebben mee gemaakt, en we hebben ook veel leuke dingen gedaan!  !-!

Vond met die dames op de Foto daarom toch wel erg Geinig! Heb er geen spijt van!  :q
De Pet en tas draag ik nog steeds bij me!  Y

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Kan ik me voorstellen. Ik werd wel even jaloers toen ik die foto's zag. :9~ 8)7

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev