Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Ik zie die bami gebakjes wel graag staan,rijden of driften hoor.

ben wel zelf weg van de Silvia S15 en de skyline
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Dante op 20 juni 2012, 23:44:57
Mij maakte het niets uit, hoor. Ik weet dat enkelen hier & bij de RCB er wel wat problemen mee hadden. 't Was maar een idee ;)

Daarom ga ik het denk ik ook niet meer doen,hen geen zin om mn eigen een slag in de ronte te rennen,en dat het vooralsnog niet goed is.
je kan nooit iedereen tevreden maken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

nu mag ik me er eigenlijk niet mee bemoeien maar .... moet je niet tevreden zijn met wat er gergeld is ?

Edwin Postma

#708
Ik was ontevreden over de stand indeling.
Ik kreeg het idee dat wij met de Megane's zo werden neergezet van ga daar maar staan dan val je niet op.
Het waren namelijk de belgen en de 21 en 5 turbo die vooraan stonden en er had ook best een nl megane bij gekund.
Ipv die blauwe clio RS ofzoiets.

Over het eten, ik vond de tijd niks maar de reden kon ik mij goed voorstellen ;)

Ook viel het mij op dat de hoeveelheid megane's 1 zeer laag is.
Maar daar doe je niks aan :D
Truckertje

-Jo-

Citaat van: edje op 21 juni 2012, 09:17:33
Ik was ontevreden over de stand indeling.
Ik kreeg het idee dat wij met de Megane's zo werden neergezet van ga daar maar staan dan val je niet op.
Het waren namelijk de belgen en de 21 en 5 turbo die vooraan stonden en er had ook best een nl megane bij gekund.
Ipv die blauwe clio RS ofzoiets.

Over het eten, ik vond de tijd niks maar de reden kon ik mij goed voorstellen ;)

Ook viel het mij op dat de hoeveelheid megane's 1 zeer laag is.
Maar daar doe je niks aan :D

Ben heel blij dat je dit vermeld. Misschien is het niemand opgevallen maar de auto's zijn gezet zoals we zijn binnen gereden, op Glenn na die gevraagd had een plaats vrij te houden. Ikzelf ben per direct achteraan (opzij) gaan staan om zo snel mogelijk de weg vrij te maken om de boel niet op te houden. Ik heb er ook helemaal niet bij stil gestaan en hoop dat niemand gaat denken dat dit een BE-NL wedstrijdje was. Ik doe al jaaaaren gemengde organisaties en eigenlijk is dit de eerste keer dat iemand er klachten over heeft. Wat ik dan wel weer spijtig vind is dat je me ter plaatse niks hebt gezegd, dit had snel opgelost kunnen worden naar ieders zin.

Edwin Postma

#710
Inprincipe is het geen punt.
Ging mij om de gezelligheid.
Maar ik kreeg wel het idee van die zijn niet mooi genoeg :x
Kan persoonlijk liggen natuurlijk.
Ik weet dat ik niet de enigste was met deze opmerking(noem geen namen).
Maar ik ben verder zeer tevreden over de organisatie van dit evenement. !-!
En ik ben er indien mogelijk er volgend jaar ook weer bij o-)


Al moet ik zeggen dat ik mij dood ergerde aan de stand naast ons van de banden boer.
Hij had de muziek TE hard staan.
Gewoon om gek van te worden.
Daar kun je niks aan doen ;)
Truckertje

-Jo-

Ik denk dat je me dan niet goed kent, wie ben ik trouwens om te beoordelen welke wagen mooi is en welke minder.

Ik denk dat dit te staven is aan een quote uit het beste foto topic deel II:

Citaat van: -Jo- op 20 mei 2012, 09:58:07
Knappe Meg Ed  !-! Niks overdreven, subliem gedetaileerd, echt mooi ! Velgen staan er ook super onder.

Edwin Postma

Truckertje

Christian de Vriend

#713
Ander moet de gene die er echt problemen mee hebben,maar volgend jaar alleen gaan rijden,en de rest regelen

Dan zijn er ook geen scheve gezichten.

Let wel,ik rij sowieso met de belgen mee,ik rij al 5 jaar met ze naar fcs,en nooit problemen mee gehad,ik heb in de 5 jaar misschien 1x
vooraan gestaan,mij boeit dat niet,als ze je auto mooi vinden,zien ze die toch wel,of je langs de weg staat of niet.

Dit geeft wel een gore nasmaak voor Jo en mij,denk je alles goed te regelen....
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Ik weet niet of het aan mij is maar hier wil ik toch even op reageren. Wij stonden nog maar in twee rijden. Op sommige vakken zelfs met meer rijden. En het is net wat Jo en Christian zeggen, als ze je auto interessant vinden lopen ze er toch wel langs. Dit zag je op het hele terrein gebeuren.

Als ik voor mezelf spreek dan vond ik het grandioos geregeld.

-Jo-

in al die jaren, en dat zijn er momenteel 9, heb ik er nog nooit bij stilgestaan wat de opstellingen betreft. Dit is echt de eerste x dat ik zoiets voor heb.

btw Ed, als je niet over jouw megane spreekt...over wie heb je het dan wel ??? En dan stel ik me toch echt de vraag waarom er ter plaatse gezwegen wordt ? Dit had in een oogwenk kunnen opgelost worden.

Vandaar ook eigenlijk mijn vraag om punten van kritiek gewoon in de groep te gooien. Ik ben geen reisleider en al zeker niet "the leader of the pack". Ik regel gewoon de praktische zaken and thats it. 

Benjamin Renon

Is het ook niet handiger om dit even samen persoonlijk (bijv telefonisch of ergens samen) te bespreken, dan hier op het forum? Dat lijkt mij in ieder geval wat makkelijker...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Ik sluit mij bij Benjamin aan.

Laten we aub niet achteraf met modder gaan gooien. En zeker niet als er ter plekke niemand zijn mond open heeft getrokken.
Ik stel voor dat dit niet open en blood op het forum besproken gaat worden maar gewoon achter de schermen via telefoon, mail, msn of wat dan maar ook.

Houd altijd in je achterhoofd dat de moeite die Christian en Jo hebben genomen om dit te organiseren allemaal op vrijwillige basis is gebeurd en dat ze het ook niet hadden kunnen doen. Dan had iedereen dit zelf kunnen regelen.

Kleinigheden zul je altijd houden, maar als ik de reacties in het algemeen lees zijn die bijzonder positief.

Edwin Postma

Citaat van: edje op 21 juni 2012, 10:05:07

Maar ik ben verder zeer tevreden over de organisatie van dit evenement. !-!
En ik ben er indien mogelijk er volgend jaar ook weer

Dit citeer ik dan even en hou dan verder er over op.
Truckertje

josje

#719
Ik vond het een super weekend. De show zelf was ook super. Dat we achteraan stonden was wel jammer, maar ook als je keek dat sommigen wel dik 5 rij achter elkaar stonden. Maar ik ben al blij dat ik er ben geweest. Volgend jaar zeker weer alleen ik vond het wel jammer voor die gene die geven zich op voor eten, dan reseveer je voor zo veel personen en dan gaat de helft in eens niet meer mee. Voor die gene die het regeld heeft vond ik het kloten, maar goed. Was verder super evenement. Alleen was er iemand die heel handtastelijk was.  :q toch Dante? hahah

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev