Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Karin

@Christian, mooie foto's. Bij sommige heb ik me af zitten vragen hoe ver je uit je raam hebt gehangen haha.

@Kees, van jou zijn ook mooie foto's.

Dennis Postma

Goed om te lezen dat het ook dit jaar weer geslaagd was.

Ook de foto's zijn leuk om te zien.  !-!

Christian de Vriend

De vlaggen hebben we niet opgezet,daar stond net iets te veel wind voor naar mijn idee.

de banner hing wel op :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin


Koentje


Christian de Vriend

Citaat van: -Jo- op 20 juni 2012, 14:52:52
Wat ik ook nog even wou melden, indien er bepaalde zaken zijn die sommigen onder ons liever anders zouden zien, kan je me dat gerust melden. Ik bijt niet en kan tamelijk goed relativeren.

Waar heb ik het nu over ?

De indeling van de stand, bepaalde reakties enz enz. Just talk to me and spit it out  ;)

Zijn er leden die willen reargeren? ik heb al het 1 en ander opgevangen tijdens de meeting hierover,gaarne dit eventjes aan te geven
en niet stil houden,dat is voor Jo fijn om te weten als men dingen anders zou willen zien.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Volgende keer van te voren een restaurant reserveren op een tijdstip waar iedereen mee tevreden is, lijkt mij een goed idee !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Citaat van: Dante op 20 juni 2012, 23:04:29
Volgende keer van te voren een restaurant reserveren op een tijdstip waar iedereen mee tevreden is, lijkt mij een goed idee !-!

Het was vaderdag Dante... zoek dan maar eens een restaurant voor 25 man,het moest ter stond geregeld worden,en als je dan naar ieder zieltje moet
luisteren,dan ben je meer bezig met onderling regelen,dan dat je lekker aan tafel zit.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

Citaat van: Dante op 20 juni 2012, 23:04:29
Volgende keer van te voren een restaurant reserveren op een tijdstip waar iedereen mee tevreden is, lijkt mij een goed idee !-!

daar kan ik in mee gaan Dante maar het is net zoals Chris zegt, de omvang van de groep liet het niet toe. Op zaterdag werd er gelijk gereserveerd voor zondag en vermits het vaderdag was + de omvang was het enkel mogelijk om 21.00 uur.

Dante

Dat klopt & dat begrijp ik ook. Net zoals dat het op zaterdag standaard al afgeladen zal zijn geweest :) Voor mij was het ook geen probleem of zo ;)
Maar de grootte van de groep was al enige tijd bekend, net zoals de ferry- & hotelreserveringen al enige tijd in orde waren. Eén extra telefoontje naar de Beafeater kan er dan ook nog wel bij, toch..? ;)
Waar ik overigens heerlijk heb gegeten :9~ !-! Mmmm... 565 Gram aan vlees... o-)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

We doen het al jaren zo,dit zou voor het eerst zijn dat we het ineens anders gaan doen,het is maar de vraag waar je zin in hebt.

Volgend jaar,als het op Donington is,dan gaan we iets anders opzoeken denk ik.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Mij maakte het niets uit, hoor. Ik weet dat enkelen hier & bij de RCB er wel wat problemen mee hadden. 't Was maar een idee ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

dennis1985

ziet er echt goed uit al die foto's

vraag me alleen af wat al die japanse troep er bij doet?
daar in tegen bevalt wel de aanbod aan mooie megane's en vrouwen  o-)

schrijf mij er maar bij voor volgend jaar  !-!
dag CC....
halloTCe!!!

Dante

Voor de drift taxi's kon ik me die nog wel voorstellen, maar op de show zelf hadden die idd wel op de parkeerplaats buiten het hek mogen staan... :neen: Net als allerhande Duits spul, die zelfs nog tracktime gekocht hadden...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

dennis1985

dag CC....
halloTCe!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev