Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Niet o-h maar FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO's    :D :D

@ Rebecca,heb je morgenavond koffie???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#647
Nou ik denk dat we straks een nieuw topic maken in verslagen topic.
en ik denk dat iedereen inclusief ik, eerst gaan slapen en morgen rond de middag zal het hier gaat los barsten!  !-!

@ Chris: Erg bedankt voor het regelen voor het eten, het was lekker en was zeker gezellig! mag je vaker organiseren!  :q ;)  !-!

@ Yo: Ik wil jou nog bedanken voor een wederom erg gave FCS! Ik en ik denk ook anderen hebben enorm genoten en ja ik en een aantal anderen zijn er van overtuigd dat we volgend jaar zeker weer meedoen!  Y !-!

@ RMC leden, Ik kan jullie dit allemaal aanraden voor volgend jaar, zodra de foto's en het verslag er is, hoop ik dat jullie ook er overtuigd van zal zijn.  -- ;)

Ik ga slapen en zal morgen mijn video en foto's posten.

Welterusten!  o-)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Goeiemorgen allen

Man man man,het was (zoals elk jaar) me een weekendje wel,er was heel veel te zien,volgens de organisator van FCS zelf bleek het een groot succes
te zijn,hoeveel wagens er waren weet ik niet,maar ik heb vernomen dat er 2000+ inschrijvingen waren

Bij FCS horen ook de buitengewone projecten,een r5 met 400pk+ een clio 1 met een motor achterin,waarvan de turbo groter was dan blok zelf
deze stonden opgestelt in een gebouw,maar erbuiten waren er ook genoeg mooie projecten te zien.

Renault zelf stond er ook met een paar mooie wagen,waaronder een laguna (DTM / super productie) uitvoering,en ernaast een 21 in die zelfde uitvoering.

Maar het mooiste van al was de trip met de ploeg,ik heb weer genoten (zij het met gronische slaapgebrek),de gezelligheid alleen al was het waard
om heen en weer te rijden.

@Jo zoals elk jaar,mn dank voor het regelen van de trip het was super gezellig,en weer tot in de puntjes geregeld... nogmaals mijn dank daarvoor  !-!



Voor het de leden die (helaas) niet konden komen
,mn verslag gaat nog komen,voor nu ga ik liever lui dan moe zijn na 3 nachten minder dan 4 uur geslapen te hebben.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

No worries, blij dat jullie het leuk vonden. Ik ga ook niet uitgebreid posten, loop een "beetje" chagrijnig omdat ik wederom maar 2 uur geslapen heb. (doo ziekenhuis-familiale issues).

Wel 1 belangrijke vraag, zijn Peter en Mir goed thuis geraakt ?

Christian de Vriend

Excuus Jo

Ben gisteren na het eten,en vertrek van de eters helemaal vergeten om dit ff te melden
saskia vertelde me de volgende ochtend dat het nog geen 5 min duurde voor ik knock out was.

Maar ze hebben het inderdaad gered,de 5 is netjes heel gebleven.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

Ik kon zelf niet bellen, mobiel plat. Dat heb je als je vrouw de adaptor vergeet  8)7

Fijn dat iedereen het gehaald heeft  !-!

Karin

Het was een grandioos weekend, zo genoten en gelachen.
Ga volgend jaar zo weer mee, al heb ik besloten dat ik dat echt niet met mijn eigen auto ga doen. Dus als ik mee kan rijden dan ben ik zeker weer van de partij.

@Jo, onwijs bedankt voor het organiseren. Het was goed gedaan met alles wat er voor je bij komt kijken.

@Christian en Saskia bedankt voor het eten en de gezelligheid al was het kort.

Christian de Vriend

Saskia had allemaal chocolade en snoep in geslagen voor ons blijkbaar,ze vond het jammer maar zeker begrijpelijk dat jullie snel weg waren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Ik vond het ook jammer, volgende keer spreken we af zodat we meer tijd hebben.

Koentje

Ook vanuit hier een geweldig weekeind gehad.
Volgend jaar zeker met eigen auto.

Jo, je hebt het fantastisch geregeld. Dikke 10.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Goed te lezen dat het geslaagd was. Ben erg benieuwd naar de foto's en het verslag.

Christian de Vriend

ff apart fot topic aanmaken? ik zelf zit tegen de 500 fotos
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Zo, wij waren om 12:30 pas wakker.
Gisteravond was het ook 23:55 dat wij thuis waren.
Heb echt een super weekend gehad.
Ik ga straks de foto's uploaden en dan zal ik ze posten.
Het was echt een super weekend.

@Christian en saskia: Harstikke bedankt voor de gezelligheid en het lekkere eten.

@Jo: bedankt voor de goede organisatie.
Peter en Miranda waren tegen 9 uur ook thuis aangekomen!
Op de pomp naar verder geen problemen !-!

@Dante, Je was wel uniek met je Safrane-break met rode achterlichten :D :D

@Christian: Slim idee!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev