Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Mooi dat het allemaal toch is goed gekomen voor je Dante.

Ook ik wens iedereen die gaat alvast heel veel plezier.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Truckertje

Koentje

Heb er ook erg veel zin in.
Ik neem zelf een video camera mee.

Ard Klok


Edwin Postma

Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

#607
Zit net op google maps te kijken en zie dat we ook kort langs brands hatch rijden !-!

Ook heb ik de tolpoort bij dartford bekeken.
Er staat nu file 8)7
Truckertje

-Jo-

Je moet weten dat Dartfort crossing verschillend is in het oprijden als in het afkomen. Op de heenweg rijden we door de tunnel, van 8 a 10 rijvakken naar 2 tunnels. In het afkomen rijden we over een brug, prachtig uitzicht.

Ik weet niet of ik het reeds gemeld heb maar soms wil de gps wel eens raar gaan doen. Zo kregen sommigen vorig jaar de melding om net na dartfort de A701 te nemen. DOE DIT IN GEEN GEVAL !

Van zodra we wegrijden bij Dover nemen we de A20, dit is het stukje door Dover om vervolgens M20, M25 en M1 te nemen. De M1 verlaten we pas als we bijna aan het hotel zijn. Het komt erop neer dat we 90% van de engelse route op de M1 vertoeven.

Ook handig om te weten, indien je ergens fout bent gereden en je moet terug richting snelweg neem dan steeds richting "the North" in het oprijden. In het afrijden is dit uiteraard "the south". (Dover= zuiden, Donington en hoger = North)

Ik zou me echt niet druk of zenuwachtig maken, engelsen houden er steeds goed de vaart in waardoor je op de snelweg goed en overzichtelijk kan invoegen, inhalen e.a

Ook niet vergeten dat het uiterst rechtse baanvak de Fastlane is en uiterst links de Slowlane. Dikwijls wordt hier de aanduiding "Lorrie" vermeld. (Lorrie = vrachtwagen)

Ik zou echt niet weten wat er nog meer te zeggen valt ?

dennis1985

mensen, heel veel plezier en geniet ervan

en als er veel foto's gepost worden zoals met die twingo rs rij ik volgend jaar voorop  :grin:

dag CC....
halloTCe!!!

Christian de Vriend

een standaard RS kan je overal zien,het gaat mij juist om die extreme projecten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

dennis1985

ging meer om de vrouw naast de twingo! weet niet of jij dat als extreme porjecten ziet?

en uiteraard ook de auto's
dag CC....
halloTCe!!!

Dante

Stond er een vrouw bij..? Was een beetje afgeleid door de velgen... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Als je voor de dames gaat,kan je beter een keer naar de bananenbar  :q :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev