Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@ Karin: Rebecca gaat toevallig niet mee,anders nemen jullie mijn meg maar mee..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Hardstikke lief maar Rebecca gaat niet. Maar als Koen en ik alleen moeten dan gaan we met zijn auto. In ieder geval bedankt voor het lieve aanbod.

Roadkill (Michiel)

Ach als ik niet kan,hoeft de Meg er niet onder te lijden ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Koentje


Karin

Ach volgend jaar mag die nog mee als er dan de gelegenheid is, dus troost hem maar.  :D :D

Roadkill (Michiel)

:D Nou hoop dat het voor Dante nog allemaal goedkomt (ook voor Jo zijn rug btw) en dat jullie een hoop lol hebben,ik wacht wel op de foto's

@Dante,op welke lijn rijd je collega,anders wil ik hem wel gaan zieken,geen stijl wat ie je flikt!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Even een update tussendoor

Zojuist een mail gehad van de catering,het eten zal kant en klaar worden afgeleverd,de drank verzorgt mn lief van te voren

standaard staat er een pot koffie klaar,maar wilde even weten of er mensen eventueel bier of fris willen,en zo ja,wat vinden jullie lekker?

Het totaal komt op 160,- voor 13 man,dus moet zeggen dat dat nog reuze mee valt,ik was in veronderstelling om het bedrag te delen
door het aantal mensen,maar de catering heeft toch aparte prijzen gemaakt,aangezien het nog al scheelt voor sommige.

Erwin 13,70

Dante 13,70

Karin 13,20

Koen 13,70

Edwin 6,30

Janneke 6,85

Jos 13,70

Erik 13,70

peter 12,45

Miranda 12,45

Kees 11:95
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Ik ga zorgen dat ik het bij de hand heb dan. Koffie lekker en misschien sinas of anders water. Ben niet zo moeilijk.

Je lief krijgt het nog druk met 13 man drinken verzorgen haha.

Dante

@Karin & Koen: Top dat jullie een back-up plan hebben !-!

@Jo: Sterkte & wat Edje zegt... FF Paracetamol-diëetje volgen... ;)

@Christian: Geen probleem voor de catering & dank voor het doorgeven. Da's makkelijk om rekening mee te houden Y

@Allen: Dank voor de steunbetuigingen. De planner vond het ook geen stijl & zei dat ik nog niets af moest zeggen tot morgen middag. Dan zou hij meer weten. Het is een zaterdag & dus minder mensen nodig. Misschien wil een vaste medewerker wel een dienst rijden...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Ik wil alvast iedereen heel erg veel plezier toewensen!
Nog steeds jammer dat we niet mee kunnen, maar er komt nog wel een jaar dat we wél mee gaan. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Citaat van: Karin op 12 juni 2012, 21:03:42
Ik ga zorgen dat ik het bij de hand heb dan. Koffie lekker en misschien sinas of anders water. Ben niet zo moeilijk.

Je lief krijgt het nog druk met 13 man drinken verzorgen haha.

de flessen komen op tafel,dus mag iedereen zelf pakken  :q  ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

@ Dante blijf je ten alle tijden verantwoordelijk voor die dienst? op mijn werk is dat ook zo,als de monteur afzegt,moet ik voor vervanging zorgen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

ff offtopic maar paracetamol, daffalgan, ibuprofen zijn allemaal snoepjes in vergelijk met wat ik moet slikken. Ik heb reeds een zware rug operatie gehad en het lijkt er meer en meer op dat ik terug onder het mes zal moeten.

btw, tramadol 1.5 gram is wat ik slik. 50 en 100 mg, de kleinste dosis, wordt gegeven bij afkick van coke & heroine. Dat geeft een beeld wat ik moet slikken om het draaglijk te houden.

Karin

Daar had ik al een flauw vermoeden van Jo. Hoop voor je dat een operatie niet nodig is. Voor nu sterkte en hoop dat je toch meekunt al is het natuurlijk balen dat je niet in je eigen auto kunt terwijl je er zoveel tijd energie in hebt gestoken om hem voor nu af te krijgen.

-Jo-

Met een cup ophanging naar uk rijden met een kapotte rug is geen optie, dan kan je me daar met stoel en al uit de auto schroeven. We nemen waarschijnlijk gewoon een daily, naar alle waarschijnlijkheid de megane.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev