Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 13

Gestart door Stefan, 11 januari 2012, 09:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Roy: waarom is het jammer dat het een diesel is?
De 1.9Dci's hebben een enorme koppel en kwa pk's ontbreekt er ook niks aan, plus je kan ze makkelijker chippen/mappen dan een atmosfeerise motor. _o_

Persoonlijk zou ik hem wel willen hebben.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Omdat je voor een diesel meer wegenbelasting betaalt, en hij te weinig km's maakt om een diesel rendabel te vinden? Overigens zou ik voor de 2.0 DCi met 150 pk gaan, mocht je een Megane met dieselmotor willen. Nog meer power, en minder onderhoudsgevoelig.

Tedo

Citaat van: edje op  5 februari 2012, 13:28:34
vind die grilletjes echt 3 x niks

Eens, dat vind ik dan ook het minpunt van deze zeer geslaagde transformatie. Benieuwd of het met de grote grille onder goed is gekomen.

Edwin Postma

Truckertje


Roy (Coup a One)

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  5 februari 2012, 13:21:10
@ Roy: waarom is het jammer dat het een diesel is?
De 1.9Dci's hebben een enorme koppel en kwa pk's ontbreekt er ook niks aan, plus je kan ze makkelijker chippen/mappen dan een atmosfeerise motor. _o_

Persoonlijk zou ik hem wel willen hebben.

Erwin ik maak niet de kmt's om diesel te rijden en daarbij maakt lpg het wat aantrekkelijker, gezien de tankkosten maar ook daarmee ben ik duurder uit dan de gewone brandstof ;)

@Edje & Tedo Grilletjes zijn om aan te passen, daar laat je een auto niet voor staan maar ben het wel direct met je eens dat ze niet mooi zijn (zwart was beter geweest) _o_


Edwin Postma

Truckertje

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik vind die voorbumper maar niks zijskirts ook niet, achterbumper weer wel.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Truckertje

Tedo



Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev