Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 13

Gestart door Stefan, 11 januari 2012, 09:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

#60
Ik vind het persoonlijk echt geen porem,als je kijkt op die instructie foto,dan zie je gewoon nog een gedeelte van de orgine remklauw eronder vandaan steken....

@Frank,beetje dom van die maat van je,bij deze staat het iig duidelijk beschreven. Maar goed het kan altijd passend gemaakt worden:spacers beetje slijpen.... Enne ga nog eens goed rekenen,weet niet of je voor 50 euri je remklauwen knap kan spuiten,zodat het ook knap blijft zitten..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat lijkt me toch wel, voor € 50,- kan je makkelijk een spuitbusje hittebestendige verf kopen?  o-)

nd-photo.nl

Wel meer dan 1 busje! Kost je +-15 euro voor een busje Motip en dan houdt je nog geld over voor benzine/eten/mcdonalds/etc


Tedo


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Die verkoper is natuurlijk al twee dagen gek gemaild door gasten die typen: ik kom ze vandaag nog halen voor € 250,-  :D

400 euro is niet gek; een nieuwe band erbij en je hebt zo te zien een nette set.

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 17 januari 2012, 16:06:12
Dat lijkt me toch wel, voor € 50,- kan je makkelijk een spuitbusje hittebestendige verf kopen?  o-)

Ja maar wil je het echt goed doen heb je onvetter nodig,moet je rem klauw uit elkaar,roest vrij maken,gronden, dan spuitbusje rood (of welke kleur dan ook) en dan nog een spuitbusje blanke lak,tel daar dan nog ff je uren bij op dan red je het echt niet voor 50 euri! Vind dat je het wel knap moet doen,enne hitte bestendige verf??? Heb al eens hitteschildje van een uitlaatspruitstuk in mettallic gespoten gaat prima hoor,en nee was niet speciaal hitte bestendig.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Toch raad men hittebestendige verf aan, kan knap heet worden bij je remmerij!

nd-photo.nl

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 17 januari 2012, 22:30:35
Ja maar wil je het echt goed doen heb je onvetter nodig,moet je rem klauw uit elkaar,roest vrij maken,gronden, dan spuitbusje rood (of welke kleur dan ook) en dan nog een spuitbusje blanke lak,tel daar dan nog ff je uren bij op dan red je het echt niet voor 50 euri! Vind dat je het wel knap moet doen,enne hitte bestendige verf??? Heb al eens hitteschildje van een uitlaatspruitstuk in mettallic gespoten gaat prima hoor,en nee was niet speciaal hitte bestendig.

Ik heb de klauwen eerst met staalborstel ruw schoongemaakt (daarna schoongeblazen). Daarna "afgeplakt" met kranten en gewoon gespoten in meerdere laagjes. Weet niet meer zeker of ik blanke lak heb gebruikt. Zit er inmiddels al even op en is nog flink rood te noemen!

[edit]
Had de Motip rood hittebestendig. De remtrommels heb ik zwart gespoten (Motip zwart hittebestendig), staat mooier dan die bruine roest :)

Edwin Postma

Ik wil de voorste nog een kleurtje heven. Eigenlijk wel in de kleur van de auto.
En de trommels zwart :q
Truckertje

Roadkill (Michiel)

@Tedo,mijn ervaring is dat het met gewone lak ook kan,steeds dunne laagjes,dan kan je dus ook eens een ander kleurtje nemen dan de hittebestendige (dat zijn maar een paar kleuren)

Zit er bij die van mij nog aan te twijfelen of ze een kleurtje krijgen,en als ze een kleurtje krijgen word het fel groen,zilvermetallic,carbonlook,of fel oranje
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

@roadkil.

laat het maar neit horen dat hij ''dom'' is.

hij heeft het gewoon niet slim aangepakt.
dat is een betere zin.

Maar goed, ik spuit ze liever als 50 euro :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

cabrio1

ik heb het wiel eraf gehaald, fftjes de staalborstel eroverheen & ontvetten.
Daarna gewoon met een klein kwastje en zwarte verf zwart gemaakt.
En dat heb ik bij de klauwen gedaan en remtrommels.
Werkt perfect! Na 3/4maanden nog steeds goed zwart! En ziet er ook mooi uit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev