Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick van Baarsen

Deze auto is van mijn zus Samantha groot sinds vorig jaar is nu getrouwd
Met Patrick dus nog bij elkaar;)

Er ligt een 1.8 Laguna moter in!!!

Het was zEker een leuke dag hoop auto's en lekker weer had wat warmer mogen wezen.
Weinig mensen gesproken maar was ook met andere groep heen.
Nu hopen dat het 28 april lekker weer word.

Dennis Postma

Oh kjik eens aan, leuk om te horen. Wat een klein wereldje eigenlijk.  :)

Tedo

1.8 Laguna motor: 8v of 16v? Naja, het zal hoe dan ook beter van zijn plek komen dan de standaard 1.2 (al dan niet 16V).

Ik vind die Megane-colonne-plaatjes van Joey eigenlijk nog leuker dan alle foto's op het terrein zelf.
Kon er niet bij zijn, was de hele week al ziek (en om dan op een winderig parkeerterrein te gaan staan...), dus bedankt voor de vele foto's.

Roy (Coup a One)

Na een dag van bijkomen vond ik het in 2011 bij de dealer gezelliger maar kwa opzet binnen kwam het bij de Laak weer beter tot zijn recht Y Buiten op het terrein v/d Laak was het behoorlijk vol en vond ik het jammer dat we als RMClubhouders niet bij elkaar konden staan, verder was het naast het weer koud, winderig en dat merkte ik pas met name na het poetsen :D
Tevens merkte ik het op dat veel Renault liefhebbers toch vroegtijdig de meeting al naar huis gingen 8)7 jammer dat zoiets gebeurt, ligt het aan het weer of aan de organisatie :?

Ook wil ik Rogier bedanken v/d mooie oude dag route :D had meer last v/h ophouden van m'n voorganger's dan van de drempels maar bij 1 moest ik echt wel eff'n steken Y --

Fubar (Marcel)

#695
Resumerend deel ik de mening van onze 'clubkampioen' Y (proficiat nog Roy !-!). De Laak had duidelijk minder Renault-bedrijvigheid' dan op de locatie van dealer Ramshorst (ongeacht het weer 8)). Je hoopt (van te voren ) altijd het beste er van te maken en dat alles meezit qua lokatie, sfeer / enthourage etc.. De -terechte- opmerking van Roy dat alle RMC-leden (ook de nieuwe recruten onder ons !-! ) niet bij elkaar konden staan, ligt m.i. ik in het feit dat we relatief laat aankwamen (c.a. 13uur) en het was een sport opzich om een goed plekkie te vinden bij de reeds aanwezige RMC-leden. Tippie voor volgend jaar (ongeacht of de RTC-organisatie weer voor Ramshorst kiest): i.p.v. 13uur op een vroeger tijdstip aankomen. Wellicht dat we dan niet afhankelijk zijn van andere Renault-bolides, maar dat we dan eerder een wellicht -betere- (stand)plaats (voor het uitkiezen) hebben en dan ook voor de RMC-uitstraling  'op elkaars bumperlip' Y :) zitten qua parkeerplek, toch? PS: als de nieuwe (aspirant)leden bij De Laak het al naar hun zin hadden, hoe zou het dan volgend jaar worden, rekening houdende met het bovenstaande? Y Wellicht dat Rogier zich intussen dan ook heeft bedacht :? ;)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

volgens mij is andere roy onze clubkampioen marcel

Karin

Dat klopt. De Roy die de auto van Paikey (Peter) heeft overgenomen.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Had ik ook al gezien op rtc,jammer want volgens mij stonden er best wat mooi verlaagde Megs.. (Rick,Roy,Roy,Nick,Joey,en wie ik nog vergeten ben)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@ Coup a one, bij de laatste moesten we allemaal steken volgens mij, en het mooiste vondt ik nog wel dat die oudere dame en heren zo stonden te kijken hoe wij die drempel over gingen :D.

En die route was niet zo gepland :P google maps stuurde ons zo was de "snelste" route na de Mac :D

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

@Marcel geeft niet hoor we begrepen je wel

ontdek net dat mn "titel'' weg is  ;(

Karin

@Rebecca, dat kan niet he. Denk dat dat een foutje van Benjamin is met het veranderen van je foto.

Ard Klok

Citaat van: Dennis Postma op  3 april 2012, 14:40:35
Dat weet ik niet, daar is Rick mee bezig. Ik kan alleen vertellen dat we jullie daar een klein nieuwtje kunnen laten zien. ;)

Wat was nou precies het nieuwtje? Heb waarschijnlijk weer eens niet goed opgelet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev