Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

juul

Zo hier ook alweer even thuis, (eten stond al klaar, dus gelijk aan schuiven).
Vond het weer een geslaagde meeting ook al kon ik de auto in het begin bijna niet kwijt, en was het
best winderig.   
Heb geen foto's gemaakt dus voor degene die dat wel hebben kom maar op. _o_ !-!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: juul op 15 april 2012, 18:29:05
Zo hier ook alweer even thuis, (eten stond al klaar, dus gelijk aan schuiven).

We waren je kwijt jonge :)
haha
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

matthew

Het is/was een frisse dag vandaag,maar gelukkig droog gehouden. :)

Persoonlijk vond ik het jammer dat we niet al onze megane langs elkaar konden hebben,en was het voor ons(bestuur) beetje vechten om de over gebleven plek  :neen: om toch zoveel mogenlijk onze megane's bij elkaar te hebben en dat vond/vind ik wel erg jammer.

Verder wel een aardige dag gehad,en met mijn clio tje tussen de megane's nog wat bekijks gehad.
Kwam net voor ik weg wou gaan nog even iemand speciaal aan gelopen om te zeggen dat die mijn auto wel erg mooi vind,das toch leuk om te horen. :grin:

Daarna zijn Floor en ik nog met Rogier,Robin,Roy(zeeuws meisje),Peter en broertje Peter even wezen MCen in Barneveld.Rogier liet ons even de omgeving zien daar. 8)7 8)7

Ook verwelkom ik bij deze op het forum onze nieuwe clubleden Rohald en Dennis.
Ook zijn er wat artikelen uit de clubwinkel verkocht  !-!.

Foto's volgen.....

Albert001

Zo ik ook weer thuis na een lange rijs terug naar ut zuiden.
Onderweg reed er wel een zwarte Coupe achter me die bijna zijn bumper verloor met 200 km/ph op de klok
( zal maar geen naam noemen  :D )

Was gezellig gelijk met een paar leden kennis gemaakt alleen niet echt best georganiseerd maar dat mag de pret niet drukken.

Op naar de volgende voor mij de Noord Holland Route 20 mei
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Roadkill (Michiel)

#634
Top dag gehad,heb wel het een en ander gekocht uit de clubwinkel (heb de polo net gepast,had bijna een maatje kleiner gekund....(bijna..) enkel op de rit van Barneveld naar N"veen wel bijna beide Meg2 afgeschreven..... Maar verder helemaal goed,ben met wat clubartikelen,motorafdekplaat(bedankt Dante),bumperlip (bedankt Josje) en niet te vergeten een schaalmodel van mijn Grand Tour thuis gekomen!! Verder eindelijk eens wat koppen bij de namen hier gezien (ik heb enkel op 1 of andere manier Karin niet gezien :( ) En werd veeerd met het verzoek of mijn auto de Meg2 wilde vertegenwoordigen bij de clubstand (dus wat dat betrefd wel weer blij dat jeremy er niet was,al had ik liever gehad dat ie er wel was geweest. Nou als iemand de volgende keer er nou enkel voor kan zorgen dat de wind er niet is,en de zon er juist wel dan is het helemaal top!

De groeten uit een zonnig Noord westen.... :?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

boutje los geschoten!!!

niet ''bijna'' verloren :P

Het is alweer gerepareerd :)


***STUPIT ME****




Verer leuk dagje gehad! :)  zeker!  voor herhaling vat baar!
MAAR DAN MET MOOIER WEER! :D
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Oh ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van Benjamin,die heb ik volgens mij een leuke foto zien maken van de 3 Megs bij de stand. Enne heb ik allemaal stickers geplakt speciaal voor Stephan,heb ik nu nog geen idee wie dat nou is :D :D (maar goed laat ik ze wel zitten voor de volgende keer ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Stefan was er niet dus kan kloppen dat je dat nog niet weet.

Ik heb helaas niet veel foto's geschoten maar wat ik geschoten heb zal ik ergens in de komende dagen wel plaatsen.


Rick Santbergen

Wij zijn ook weer thuis, gegeten en opgewarmd.

Het was een leuke dag met een hectisch begin. Helaas niet veel mensen gesproken :(
Roy. nogmaals gefeliciteerd met de prijs.  !-!

Roadkill (Michiel)



Wel raar hier op deze foto is het net of mijn Meg voor lager is dan achter,maar irl is het precies anders om... :?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy.

hier ook weer thuis was een gezellige en geslaagde dag.
heb ook de prijs best of show mee naar huis mogen nemen !-!
dankje rick :)



Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Ik heb helaas geconstateerd dat ik weer richting de garage kan. Bij het oprijden van het terrein heeft de onderkant iets geschuurd en is hij beetje los geraakt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev