Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

ik vindt zoals Rick het zegt alle "tuning" auto's bij elkaar, en daarna alle standaard modellen bij elkaar, ik wil namelijk niet tussen de standaard modellen staan.


Roadkill (Michiel)

Ja maar wat is dan standaard?? (want dan mag een wannabe rs wel bij de tuning staan,maar een compleet standaard oriRS weer niet...) En wat is dan getuned? mijnes is motorisch enkel getuned met de lpg install :D,maar verder niet,verder enkel lm verlaagd en een oem achterspoiler. Geen zware ice instal
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Ik denk dat ik weer naast Rebecca ga staan want dan krijg ik 'standaard' weer een krentenbol (met koffie?) :9~
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen

Je moet mij goed begrijpen Michiel & Fubar. Ik ga niemand verplichten of ontzeggen ergens te staan.

Echter is herhaaldelijk aangegeven dat de groep getunede auto's bij elkaar wilt. Ik ga daarbij geen keiharde criteria op papier zetten en auto's daarop beoordelen of afrekenen. Ik ga enkel sommige bestuurders bij binnenkomst vragen of ze bij de getunede auto's willen staan. Daarbij mogen ook mensen zelf aangeven daar graag te staan.

Fubar (Marcel)

Op zich geen gek idee, ivm. fotoreportages/filmpjes. Jelle zal wel zien waar de megane-scheepjes stranden. Temperatuurtje van vorig jaar halen we dit keer niet, dus ipv factor 20-30 nu geitenwollen sokkken en wat dies meer zij.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Maakt mij ook niet echt uit,als we maar met de club bij elkaar staan ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Robin

Dat sowieso :) Maar ik kan Rogier goed begrijpen, die wil graag naast andere "dikke bakken" staan ;)

Overigens, moest Rogier ook niet op de stand?

Nevermind, ik zie 't al, van ieder type 1 :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roadkill (Michiel)

Ah maar dan heb ik de oplossing voor Rogier,zet ik mijn Meg wel bij de standaard,en ga ik zelf naast de auto van Rogier staan.... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Joey Voormolen

Vind ook dat alle show auto's van de club bij elkaar horen te staan is mooier voor het gezicht ook.
Lowered M3C GT

paikey

Ben ik weg,gaan ze gelijk alle show autos bij elkaar zetten :P
Nee,goed idee mannen !-!
Hopelijk staan jullie dit jaar wat meer in de picture als voorgaande jaren!

Rohald

@Joey: aangezien jij bij de stand staat, is het dan wel verstandig om met ons in een groep naar Barneveld te rijden? Neem aan dat je ook eerder aanwezig moet zijn.

De groep valt me nog een beetje tegen. Karin, Dante?  :sleepey:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Rohald, erg gezellig, maar ik moet er dan nog wat meer kilometers voor maken. Komt me niet zo best uit deze keer.

Joey Voormolen

Heb daar niks over gehoord rohald dus kom ook de zelfde tijd als jullie aan.
Maar had je al een plekje in gedachte om te verzamelen met ard?
Lowered M3C GT

R3FL3XSPRAY (Maurice)

als ik kan kom ik zeker tot nu toe heb ik vrij maar mocht het drukker zijn dan moet ik toch werken...
waar verzamelen we met zijn alle en rijden we er gezamelijk heen of is het iedervoorzich?
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev