Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn


Albert001

Ziet er naar uit dat het een eenzame tocht wordt voor me vanuit Limburg  :?
Achja muziek aan cigaretje erbij en ik kom er wel  Y
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

E.tenBrinke

liep een beetje achter op dit forumdeel maar 32 aanmeldingen voor de meeting  !-!  _o_ wat een opkomst zal dat wezen..
heb d'r al heel veel zin an. is d'r al een groepje wat vanuit het noorden komt?? en eventueel een verzamelplek?
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Dennis Postma

Vanuit het noorden weet ik het niet, al zou het mij niets verbazen als mijn broertje wel wat afgesproken heeft bij de mac in Zwolle noord.

Verder word er door de hele meute verzameld op de volgende plek om in een lange stoet richting de meeting te rijden op het volgende adres:


Verzamelen om 12:30 uur bij
McDonalds Barneveld
Zelderseweg 67
3784 LN BARNEVELD


Dat moet toch wel een indrukwekkend gezicht zijn als iedereen die op de lijst staat ook echt komt.  _o_


Koentje


Albert001

Denk dat ze de wegen maar beter kunnen gaan afzetten stoeltjes langs de weg  :D en ga maar zitten mensen kan ff duren de Megane club komt langs  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

E.tenBrinke

misschien dat ik mij dan daar maar bij aan ga sluiten. het is maar een klein stukje verder en was vorig jaar ook heel mooi met zo'n groep naar de meeting rijden. zie jullie in barneveld. !-!
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Xanquezer (Frank)

ik zit nog steeds OVB.  als op het laatste moment ik toch mee kan,  is dat dan mogelijk?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Benjamin Renon

#308
Citaat van: Albert001 op  3 april 2012, 18:59:21
Ziet er naar uit dat het een eenzame tocht wordt voor me vanuit Limburg  :?
Achja muziek aan cigaretje erbij en ik kom er wel  Y

Als je via de A73 gaat dan kunnen we na de de Roertunnel bij elkaar komen en dan oprijden. Ik ga wel met de Evo, omdat ik wat filmpjes wil maken vanuit Barneveld en dan iets sneller ben dan met de Mégane als ik 32 auto's moet inhalen... ;) :P

@Frank: deze meeting staat al langere tijd vast dus eventueel vrij vragen had al gekund. Er zal best plek genoeg zijn om te kunnen staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

#309
Citaat van: Rogier op  3 april 2012, 08:50:09
of je zet de serie der de 1, 2 en 3

Als het icoon v/d club (foto kartbaan Oldenzaal) maar dan missen we de zwarte Megane 3 van Rodney 8)7

Citaat van: Dante op  3 april 2012, 12:04:06
Da's een hoop blauw bij elkaar dan...:D

Ik haat meer blauw op straat :x niets gezegt :D

Citaat van: Dennis Postma op  3 april 2012, 16:26:09
Iets veel mooiers.  ;)

8) showgirls _o_ of is 't een show uptent ;)

Stony (Robert)

voor zover ik weet is er nog geen plek en tijd afgesproken voor de groep uit het noorden ;) maar denk dat het wel mac noord Zwolle gaat worden ;) Heb dr zin in!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roy (Coup a One)

Weet niet of het al eerder gedaan is _o_ maar zou het iets zijn om in type - fase en modeljaar binnen te rijden, dus op volgorde kwa bouwjaar ;)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma


Fubar (Marcel)

Citaat van: Roy (Coup a One) op  3 april 2012, 22:56:05
Weet niet of het al eerder gedaan is _o_ maar zou het iets zijn om in type - fase en modeljaar binnen te rijden, dus op volgorde kwa bouwjaar ;)

Of op kleur zoals gezegd, lijkt mij ook geinig Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev