Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Zullen alleen de vlaggen zijn, meer is er niet binnen de club :P zover ik weet ;)

Koentje


Dirk Kuipers

Niet te snel oordelen Koen.

In het verleden (ken je geschiedenis heren!!! :P) is er wel vaker een stand geweest. Zie ook de oude club verslagen.

Als het goed is heeft de RTC stands voor de clubs beschikbaar. Die moeten we inderdaad gaan aankleden met folders, de vlaggen en wellicht een nieuw doek (waar we het ook over hebben gehad tijdens de ALV) van de meganeclub. En natuurlijk nog heel veel gezellige mensen.. Wat wil je nog meer.. ;)

Misschien kunnen we ook nog wat clubwinkel spullen meenemen, etc.  Maar dit gaan we binnen het bestuur goed voorbereiden!

Koentje

Dirk, het is ook niet negatief bedoelt.
Ik wou alleen weten wat Rick met een 'stand' bedoelde :q

Dirk Kuipers

Ja precies. Mijnes ook niet negatief bedoelt.. Via de RTC kunnen clubs een stand krijgen, dat is iig de bedoeling volgens mij. Maar hier gaan we dus nog vorm aan geven! :)

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 17 februari 2012, 14:32:56
Zullen alleen de vlaggen zijn, meer is er niet binnen de club :P zover ik weet ;)

Zoals Dirk al aangeeft zorg de RTC voor een stand. Dit zal waarschijnlijk een soort marktkraam zijn. Vervolgens gaan wij deze inrichten en bemannen.
Over de invulling hiervan zijn we nog aan het communiceren met de RTC en binnen het bestuur.

Koentje

Ow oke.. maar de auto's staan gewoon wel appart net als de andere jaren?

Rick Santbergen

We weten nog niet veel.
Zodra we meer weten wordt dat gecommuniceerd.

Koentje

Oke, we zullen zien.
Ik ben benieuwd hoe het gaat uitzien !-!

Edwin Postma

Truckertje

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Edwin Postma

Ik heb inderdaad altjd zin :D 8)7
Maar in het 1 meer dan het ander.
Op nummer 1 staat nu FCS UK.
op nummer 2 staat Gronou.
op nummer 3 staat Nijkerkerveen :D
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Uhm om bij de stand te mogen staan moet je lid zijn zeker?? (zo ja dan zal ik toch eens moeten opschieten met een lidmaatschap,dan staat er tenminste ook een meg2 grand tour..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Het zal eens tijd worden.... ;) :q
Als onze stand daar staat, is het wel aan te bevelen dat deze vertegenwoordigd word door mensen die ook daadwerkelijk lid zijn natuurlijk.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev