Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Michiel, ik heb je ook gemist al stond ik niet zo heel ver van je vandaan geparkeerd. Wel je auto zien staan, ook nog gekeken of ik je misschien kon vinden, maar zag teveel bekenden en wat onbekende. Volgende keer beter.

Roy nogmaals gefeliciteerd.

Hele gezellige dag en leuk weer allemaal bekende gezichten en wat nieuwe te zien. Jammer dat het bij elkaar staan niet lukte en dat het weer wel een stuk minder was dan vorig jaar. 

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

#662
Zoals velen al eerder melden wat een frisse wind vandaag. ;) Temperatuur viel me eigenlijk wel mee. Sorry voor de kleine omleiding vanaf Barneveld richting de meetinglocatie o-), maar het tunneltje zag er zo leuk uit. >:D) Nee zonde dollen, mij navi was even de weg kwijt... Helaas ook geen rijdend filmpje kunnen maken van iedereen, omdat het gewoon veel te druk was op de snelweg.
Alleen jammer dat het passen en meten was met de auto's op een gegeven moment. Vond dit wel een domper, maar mijn complimenten aan Rick, Dennis en Matthew om toch iedereen kwijt te kunnen.
Heb met een aantal mensen even kort kunnen bijpraten en ook een aantal mensen wel gezien en niet gesproken. Die paar uurtjes zijn ook niet echt makkelijk om iedereen te spreken. Ik zag ook nog een bekende van Netherstance.nl lopen. Misschien dat hij ook nog wat foto's heeft gemaakt van de Méganes...

Het uploaden van ongeveer 150 foto's heeft even geduurd, maar hier een kleine impressie en natuurlijk een linkje naar de rest. (Als je een foto op origineel formaat wil laat het dan even weten door het foto nummer door te geven.










Rest staat hier
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


matthew

Als je de gele clio 1 16v bedoeld,niet beters te weten als idd van Kris is.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#665
Ook ik ben weer een tijdje thuis en ondanks dat we 3 uur te laat waren door een feestje  o-)  heb ik en Chris het zeker wel naar ons zin gehad en toch wel wat mensen kunnen spreken.

Ik denk niet dat iedereen het heeft gezien maar ik had in het geheim wat gemonteerd op mijn auto namelijk: Spacers van 2 Cm aan beide achter wielen, zoals te zien op de foto van Matthew.



Ik moet zeggen dat mijn auto nu echt zo vast op het asfalt staat als een vliegdekschip, ook heel erg merkbaar in bochten!  :q

Aan het eind dat voor ons snel gekomen was ( joh  8)7 ) zijn wij met dante en onze eigen groepje bij AC in Reeuwijk lekkere warme Chocomel gedronken.

Helaas was dit de laatste meeting voor Chris zijn Gebakje, want deze kamp met zodanige problemen dat het niet de moeite is om hem te repareren, met dat geld zal Chris een andere Mégane 1 voor terug kopen, de rest laat ik hier voor aan Christian over.


Geslaagde dag!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

VanLoonPatrick

Haha, ik moet wel toegeven dat de foto's van Benjamin beter zijn gelukt :-) Hij had dan ook wel een 3x zo'n grotere toeter op zijn Camera, maar dat maakt niet uit! Complimenten :)

Benjamin Renon

Thanx Patrick. Die van jou mogen er ook zijn. !-! Die toeter maakte mij alleen wat interessanter. :D Ik heb ook nog even met een 50mm lens rondgelopen, en zelfs dat kan. ;) Een tip die ik je zeker kan aanraden is een polarisatiefilter. Daar kun je aardig wat schittering uit ruiten, metaal etc halen. Wil bijna zeggen een must voor autofotografie. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

VanLoonPatrick

Dankje voor je compliment Benjamin ;) Ik heb dit toestel nog niet zo lang, ongeveer een maand. M'n eerste Spiegelreflex.. Dus voor mij is het ook allemaal nog nieuw ;) En dit was weer een leuke dag om is wat anders te fotograferen. Peter die achter de tafeltennistafel staat is toch iedere keer het zelfde hé.

Bedankt voor je tip, zal er wat mee doen!
Groetjes

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#669
Ik moet er trouwens nog wat bij vermelden op mijn laatste bericht: Ik heb mijn auto vrijdag bij Pierre gebracht en samen met hem hebben we mijn auto flink onderhanden genomen.
Hij is na zijn aflevering nooit meer gepolijst en dat kon je wel merken met kleien!
Ik had het die dag nog over met Pierre over dat ik te laat was om Spacers te bestellen van 2.5 Cm ( komt volgende week binnen ) waarop Jonathan de zoon van Pierre ineens met 2 Spacers in zijn handen liep van 2 cm en vertelde dat ik hem wel mocht lenen voor de show!!!
Dus mijn dank gaat hier voor uit naar Pierre en Jonathan voor deze leuke zaterdag en resultaat van mijn auto! Super!

Dus mochten jullie ergens een goed adresje willen voor het polijsten en poetsen van je auto dan raadt ik jullie allemaal Pierre aan!

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

Vanmiddag een gezellige dag gehad met de club !-! sfeer is onderling erg leuk. Verder vondt ik de meeting erg tegenvallen, en heb besloten om niet meer na een meeting te gaan van de Rtc, het valt me namelijk al een tijdje tegen.

@ Matthew, Peter en Roy, sorry voor de tourrit, volgens google maps is was dat de snelste route. Ik zei nog wel tegen Robin dat ze maar is de drempels moeten aangeven op de Navi :P onze route was namelijk niet bepaalt drempelloos :D. @ Pierre we zagen je nog voorbij rijden, wij zaten gezellig in de Mac, wat ook niet bepaalt simpel ging :D.

Voor sommigen, tot de 28ste !-!

Rebecca Fontijn

Koffie gedronken check ...Krentebol gegeten check ....Gezellige dag gehad check .. bestuurderstoel droog gemaakt check..

Al moet ik zeggen dat ik tot op mn bot toe koud was maar heb wel een heerlijke dag gehad
veel bekende gezichten maar ook nieuwe gezichten altijd leuk vind ik .
En ik heb een kontje ontdekt die ik helemaal geweldig vindt wil bij deze dan ook de plek achter dat kontje reserveren voor een volgende meeting

zoals rogier zegt zie ik een aantal van jullie de 28ste weer tot dan

MVG jullie Daily Bitch  :D

Edwin Postma

Truckertje

Rebecca Fontijn

Van mn voorganger ... maar wat de 1 een lekker kontje vind vind de ander nuks

Heatzone (Mark)

Ik vond het een erg leuke dag! Vooral leuk om alle megane's in het echt te zien en de gezichten die daar bij horen !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev