Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Karin

Als iedereen die ze heeft ze meeneemt, is het wel een gaaf gezicht, zoveel auto's die duidelijk laten zien dat ze bij de club horen.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Heb er ook twee maar gebruik er een _o_ Tevens liggen ze altijd standaard in de auto o-)

Rebecca Fontijn


Roadkill (Michiel)

Hoe is het met je hoofd Rebecca? (heb er zin in,auto is helemaal uitgezogen en ga hem vandaag wassen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Als het weer de hele dag zo blijft als dat het nu is hier ga ik vandaag de cabrio ook maar eens even wassen.  :)

Rebecca Fontijn

@Michiel mn hoofd voelt wel al beter gelukkig dus kansen worden groter  :grin:
Zal mn auto vanmiddag ook eens onder handen nemen

Dennis Postma

Voor iedereen die morgen in de stoet vanaf Barneveld mee rijd:

Aangezien het een behoorlijke stoet lijkt te gaan worden is het wel zo verstandig om even een verzoek te doen om alles een beetje soepeltjes te laten verlopen.

Het verzoek is om zoveel mogelijk de aanwijzingen van Benjamin (te herkennen aan de witte Renault Megane Lancer EVO  :q) op te volgen. Dit omdat Benjamin de stoet gaat filmen door middel van een onboard camera. Hiervoor zal hij indien mogelijk de stoet een aantal keer inhalen om alles goed in beeld te brengen. Ook daarom het verzoek om tijdens het rijden in de stoet niet in te halen.

Verder lijkt me logisch als iedereen zich aan de gewone verkeersregels houd en daarbij netjes afstand bewaard tot elkaar en andere weg gebruikers.

Bij aankomst in Nijkerkerveen zal er ook gefilmt worden door Rick of zijn vriendin, ik zelf zal daar ook aanwezig zijn om de aankomst ook op de foto vast te leggen.

Bij aankomst zullen Rick, Matthew en ik al aanwezig zijn om de stoet op te vangen en helpen de club op een mooie plek te zetten.

Verder hoop ik dat we er morgen weer een onvergetelijke dag van kunnen maken en wens iedereen alvast heel veel plezier.  !-!

juul



JanJ

I.v.m de verjaardag van onze dochter zijn wij er helaas niet bij. Ik had onze CC waarschijnlijk op de rij van de boodschappenwagentjes gezet....... 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev