Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

@Robin als jij nou gewoon je gezelligheid mee neemt is dat ook geregeld  Y

de zondag komt nu wel voor mij met wat vraagtekens in zicht er zit namelijk een voorhoofdholte onsteking in de weg die me pittig beroerd maakt  :?

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

de weergoden zijn op dit moment nog met ons

Als ik de verwachtings kaartje van het KNMI mag geloven, is er zondag 20% kans op neerslag en 40% kans op zon  _o_ en met een graad of 10 en windkracht 4 moet het te doen zijn, en we komen weer uitgewaaid terug :D

Rick Santbergen

#468
Citaat van: Tedo op 12 april 2012, 00:06:39
Als je je getunede Megane naast een standaard versie zet val je toch juist méér op? Want qua getunede Megane's zullen er ongetwijfeld ook mooiere/meer verbouwde/spectaculairdere* exemplaren dan die van jou* aanwezig zijn, en daardoor val je (volgens mij) juist minder op.

*Dit alles is uiteraard een kwestie van smaak

Een groep getunede auto's valt meer op dan 1 getunede auto rondom mindere getunede of standaard wagens.
De kans op foto's, video's, kijkers of reportages neemt dus toe, door met een groep te staan.

Maar ik denk dat de post van Denns duidelijk is en er genoeg gepraat is over dit onderwerp.
Mensen die er nog over willen praten, mogen mij zondag aanspreken. Ik ben de lelijke gast met dat leren jack ;) .



LET OP! Het terrein van het evenement ligt buiten de bebouwde kom, er kan dus een flinke koude wind staan. Neem gepaste kleren mee.

Voor de oude leden. Het is volgens mij hetzelfde terrein als de openingsmeeting in 2009

Roadkill (Michiel)

#469
Lekker weer hoor,was ik van plan in korte broek te komen.....

@Edje Ik neem anders de Hoes van de Kangoo ook wel mee,dan kunnen we de Ibiza en de blauwe Maja van Stephan gewoon op elkaar stapelen en onder die hoes zetten :D:D

Btw ik heb ook nog wat extra geplakt speciaal voor onze stickerfreak Stephan :D

@ Frank,huh brandstofprijs hoog? Gas is in 1 week tijd alweer 5 cent per liter goedkoper geworden hoor... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Dikke geitenwollen sokken en een korte broek 8) , wie weet er een betere "tuning":x ?   ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Ah dat kan ook,heb nog lekker lange hoge thermosokken!!! (of ik steel een panty van me meissie.....,misschien zelfs wel netkousen :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Michiel, als je dat doet wil ik het natuurlijk wel zien  :D

Fubar (Marcel)

Je brengt zo wel de vrouwelijke RMC-leden voor a.s. zondag op een idee zeg! 8) :9~ :shocked: :grin: :q _o_ Y 8)7
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

Fubar, mocht je willen. Veel te koud voor dat soort dingen haha.

Roadkill (Michiel)

Uhm hoezo op een idee,ik dacht dat er een dresscode was??? De dames supersexy,de heren niet om aan te zien,ik kan zeggen dat ik er iig erg mijn best op heb gedaan....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Albert001

Ach dan kom ik gewoon in me werk kleding en op de klompen  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Ard Klok

Tankstation De Andel om 11h30??
Volgens mij ligt dat nogal een stukje van de Rijksweg af als ik het zo bekijk ?
Total station Reeuwijk ligt wel langs de snelweg volgens mij. Is een klein stukje verder langs de a12.
11h30 is een prima tijd. Zo laat ben ik er dan ook. Mochten er nog mensen willen aanhaken bij de Mac in Hoogvliet dan hoor ik het wel. Vertek vanaf huis rond 10h30, dus zal circa 10h45/10h50 bij de langs Hoogvliet komen.

Karin

@Ard, dit was even snel bekeken, sorry. Dan kunnen we beter bij de Total Reeuwijk afspreken.

Edwin Postma

Citaat van: Albert001 op 12 april 2012, 13:10:23
Ach dan kom ik gewoon in me werk kleding en op de klompen  :D

Klompen!!!
Ik loop ook op de klompen. goed bezig!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev