Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Karin

De koffiemelk en suiker neem ik wel mee en een koekje voor bij dit dus. Wordt deze reis geen appeltaart. Misschien volgende keer weer.

Benjamin Renon

Is het trouwens ook mogelijk om mijn niet Renault ergens te parkeren in de buurt?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Koffie heb ik zo wie zo wel mee,maar in een thermobeker,dus of jullie daar ook van willen...:D

@Benjamin: zal ik mijn winterhoes voor je meenemen,kan ie daaronder staan...:D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Michiel, moet je er wel Renaultlogo's op maken  :D :D

Roy (Coup a One)

#454
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 11 april 2012, 21:11:29
@Benjamin: zal ik mijn winterhoes voor je meenemen,kan ie daaronder staan...:D

Een winterhoes die geheel over de auto valt :? Dat zou wel 'n hele goede grap zijn, mits je er een Renault logo op zet :D Anders moeten we Benjamin verzoeken hem in de hoek te zetten ;)

Xanquezer (Frank)



Ff berichtje tussen door.
Kijken of het waar is wat er staat :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Volgens mij heeft dat behalve de datum niets met deze meeting te maken Frank. :huh:

Robin

Ik doe ook mee.

Overigens heb ik géén auto bij me zondag, dus ik ben vliegende kliek, ik hoor bij alle groepjes :grin:

Moet ik nog wat meebrengen Rebecca? ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dante

Citaat van: Karin op 11 april 2012, 18:16:48
Rohald, erg gezellig, maar ik moet er dan nog wat meer kilometers voor maken. Komt me niet zo best uit deze keer.
Idem :neen:

Citaat van: Rohald op 11 april 2012, 20:00:54
De Andel A12 om 11:30? Het is 45 minuten rijden naar Barneveld.
Klinkt goed Y I'll be there.

Ik wilde hier nog even reageren op de 'tuning' opmerking. Ik vind mijn auto getuned. Er zal nooit zo'n zelfde naast me kunnen parkeren.
Maar standaard bumpers, onverlaagd, standaard vermogen... Dus een ander kan dit niet zo zien. Ieder doet zijn ding met de auto, sommigen misschien helemaal niets. Maar als je nu getuned & ongetuned gaat splitsen, zul je toch wel degelijk een keer iets van minimale criteria op moeten stellen.
Verder maakt het me niet uit waar & tussen wie ik sta, 't wordt toch wel gezellig !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Jeffrey(oud lid) komt ook een kijkje nemen met zijn Ibiza.
Is jou winterhoes groot genoeg Michiel??
Truckertje

Roy (Coup a One)

Speciaal voor Stefan ga ik iets plakken _o_ mocht het zaterdag droog :cry: blijven ;) en staan, anders verwijder ik het hoogst persoonlijk voor zondag alsnog zelf :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

@ Pierre, het is geen kwaadwillende uitspraak ;) zoals iedereen al zegt we zijn 1 groep. Alleen zoals voorgaande jaren stonden we door elkaar, 2 a 3 verbouwde, 6 originele en dan weer een paar verbouwde. Door dit te doen valt de verbouwde auto (waar veel emotie en tijd in zit) weg en dit wil ik zelf niet, als ik vanuit mezelf spreek zie ik zo'n meeting niet alleen voor de gezelligheid en om de nieuwe leden te leren kennen, ik ga hier meer heen om mijn auto te showen voor de andere Renault liefehebbers. En ik vindt het persoonlijk veel mooier als je de verbouwde megane's naast elkaar zet en dan de standaard.

En zoals ik het zie kunnen de mensen die beginnen achter de verbouwde aansluiten en zo verder.

Verder zullen we zien hoe het aankomende zondag gaat lopen, en we maken er uiteraard een gezellige dag van, hopelijk komt de zon ook nog even gedag zeggen en zegt de regen voor die dag even vaarwel !-!.

Tedo

Als je je getunede Megane naast een standaard versie zet val je toch juist méér op? Want qua getunede Megane's zullen er ongetwijfeld ook mooiere/meer verbouwde/spectaculairdere* exemplaren dan die van jou* aanwezig zijn, en daardoor val je (volgens mij) juist minder op.

*Dit alles is uiteraard een kwestie van smaak

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev