Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn


Rohald

Citaat van: Ard Klok op 11 april 2012, 19:29:19
@ Joey (en eventueel Rohald) misschien afspreken bij Mac hoogvliet en dan eventueel Dante + Karin   oppikken (knooppunt Gouwe?)
Ondanks dat ik dan heen en weer moet rijden :D vind ik het goed om af te spreken bij de Mac in Hoogvliet. Heb ik wel over voor een leuke dag uit.
Is er ergens een tankstation na knooppunt Gouwe waar we kunnen afspreken? En als er nog meer mensen zijn die na knooppunt Gouwe willen aansluiten zijn ze uiteraard van harte welkom !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Je hebt tankstation De Andel aan de A12 bij Reeuwijk

Edwin Postma

@Rick, ik bedoelde het niet vervelend maar had daar even mijn mening over.
Truckertje

Rohald

De Andel A12 om 11:30? Het is 45 minuten rijden naar Barneveld.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

Maakt mij niet uit waar ik bij sta,als het maar gewoon de club is,maar vind persoonlijk dat mijn auto ook een twijfel geval is,is ie nu nog zo goed als standaard,of is ie getuned? Maar denk dat ik aangezien ik toch met de afdeling NH aankom,ik gewoon volg en wel kijk waar er plek is.... Morgen ff me haar in de krul en ff tegen het scheermes aanhangen,en dan vrijdag de Meg ff wassen en uitzuigen (anders mag ik niet eens bij jullie staan :D) en eventueel nog de Xenon inbouwen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Citaat van: Dennis Postma op 11 april 2012, 19:27:41
Groepjesvorming doen de mensen nog altijd zelf toch? En niet hun auto?
Dat was mijn indruk vorig jaar in Gronau :cry:.......het enige wat ons verbond was Karin's appeltaart :9~
Citaat van: Dennis Postma op 11 april 2012, 19:27:41
Zo proberen we zoveel mogelijk iedereen het (een keer) naar zijn of haar zin te maken.
Resumerend: ieder maakt het naar zijn eigen zin en met elkaar; de auto's laten we op z'n tijd links (en rechts) 'liggen' ;)


Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin


Albert001

Citaat van: Rebecca Fontijn op 11 april 2012, 18:52:36.
alhoewel ik waarschijnlijk de meest ''standaart"' auto heb zal ik ook wel op de meest afgelegen plek gaan staan



Kom ik naast je staan die van mij is van de buitenkant ook nog helemaal standaard  Y
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Roy (Coup a One)

Neem me niet kwalijk dat ik het uitspreek _o_

Maar lopen we nu niet achter de maaltijd de mosterd op te vangen 8)7 we voelen ons 1 club laat het dan ook 1 club zijn Y maar heb nu sterk de indruk dat we gezicht'sverlies aan het lijden zijn d.m.v. groepjesvorming "wat willen jullie dan wel" binnen de RMC :?
Niet kwaadwillend denk ik wel dat Rick met 'n goed voorstel komt _o_ juist omdat je de Megane rijder laat zien dat je niet alleen met een sterk verbouwde Megane lid kunt worden maar dat het ook wel 'n gewone standaard Megane mag zijn. Daarnaast moeten we elkaar niet in een hoekje weg drukken maar er juist voor elkaar zijn, zo als we het hier op het forum ook doen moeten we tijdens meeting's of autoshow's ook naar buiten uittreden en ik hoop dat jullie het daarmee eens zijn ;) want ook ik wil het beste v/d club samen met jullie _o_ Oké -- Tot Zondag

Fubar (Marcel)

Beste luitjes: we hebben allemaal standaard zwarte bandjes Y !-! --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Dat weet je helemaal niet......(misschien rij ik sinds kort wel met Moon en whitewalls..... :D,heb ik toevallig onder een PTcruiser gezien van het weekend,en stond niet verkeerd ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Laten we het er op houden dat we het helaas niet iedereen naar de zin kunnen maken. Groepjesvorming zul je altijd in meer of mindere mate houden. Normaal staan alle auto's ook altijd door elkaar heen en zorgen we alleen dat alles een beetje netjes in lijn staat. Nu doen we het een keer anders omdat er naar gevraagt is. Laten we het gewoon proberen, en zoals Rick al aangaf is niemand verplicht om hier aan mee te werken en is iedereen vrij om te gaan staan waar hij of zij wil.

Verder hoop ik dat we hier gewoon weer verder gezellig verder kunnen kletsen over deze meeting zoals we dat de afgelopen weken gedaan hebben. Ik kijk er in ieder geval naar uit om weer es met een eigen megane op een meeting te staan.

Edwin Postma

Meen eens broertje.
Maar Ik heb een zijscherm geregeld via koen.
Dus aan de schade word gewerkt !-!
Truckertje

Rebecca Fontijn

Ook ik heb er zin in en het boeit mij echt niet waar ik sta hoor ieder heeft zn eigen trots qua auto
alleen de manier van het gezegde waar dit hele gedoe om is ontstaan had anders gebracht kunnen worden ...... koffie check krentebollen check ..... melk en suiker gebruik ik niet ....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev