Advertenties


RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen (Update!)

Gestart door MartijnG, 10 januari 2012, 21:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

@Dante. Ik heb Erwin doorgestreept. Dirk nog niet, heb daar nog geen tegenbericht van gehad.

Nick van Baarsen

ik ga direct door naar de meeting zonder tussen stop rij met een paar andere mee die kant op hoelaat zijn jullie daar of is er al zowiso iemant van de club aanwezig waar ik me auto kan plaatsen?  :?

Koentje

Roy, ken je mij hier ophalen of moet ik naar de carpool langs de A17 staan? afslag zevenbergen-klundert?

Rick Santbergen

Citaat van: Nick van Baarsen op  7 april 2012, 13:14:12
ik ga direct door naar de meeting zonder tussen stop rij met een paar andere mee die kant op hoelaat zijn jullie daar of is er al zowiso iemant van de club aanwezig waar ik me auto kan plaatsen?  :?

Ik ben al vanaf 11 uur aanwezig. Even vragen naar de meganeclub, ik ga proberen een gedeelte te reserveren voor ons. Zodat je gewoon bij de rest staat.

Roy.

Citaat van: Koen op  7 april 2012, 13:18:00
Roy, ken je mij hier ophalen of moet ik naar de carpool langs de A17 staan? afslag zevenbergen-klundert?

Ik kom je wel gewoon thuis ophalen.
Als je even straat stuurt via pm en hoelaat kom ik je wel ophalen.

Nick van Baarsen

@rick heel goed zal wel melden dat ik bij de megane club hOor  :P

juul

Misschien een ideetje om degene die over de A73 richting barneveld gaan, om ergens op een plek af te spreken
die langs de snelweg ligt zodat we wat makkelijker met elkaar op kunnen rijden.

Benjamin Renon

De Mac in Beuningen? Dan ben je praktisch op het einde van de A73...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

juul

 !-! Ik vind het prima dan kan iedereen die over de A73 rijdt daar aansluiten en het is daar niet zover van de snelweg af.

Xanquezer (Frank)

De mac in beuningen is bij mij om de hoek :P  haha

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Albert001

Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

juul


Roadkill (Michiel)

Citaat van: Nick van Baarsen op  7 april 2012, 13:14:12
ik ga direct door naar de meeting zonder tussen stop rij met een paar andere mee die kant op hoelaat zijn jullie daar of is er al zowiso iemant van de club aanwezig waar ik me auto kan plaatsen?  :?

Waarom sluit je niet meteen bij ons aan dan,die andere kunnen toch ook meteen aansluiten?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Albert001

Citaat van: juul op  7 april 2012, 21:00:37
top is dat geregeld hahah . Hoelaat daar zijn?

Heb met Ben afgesproken dat ik om 11 uur bij de roertunnel ben dus reken maar uit ongeveer hoelaat we daar zijn
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev