Advertenties

foto

Gestart door TessaBarentsen, 10 januari 2012, 16:26:01

Vorige topic - Volgende topic

TessaBarentsen

Hoe kan ik een foto plaatsen bij mijn profiel Die optie staat niet aan bij de instellingen

Stefan

Beste Tessa,
Dat kan jij niet, dit is alleen mogelijk voor betalende RMC leden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TessaBarentsen

ooh das nou jammer

TessaBarentsen

dan kan niemand die mooie gele megane coupe zien die ik net gekocht heb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

heb je een linkje?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

En een foto plaatsen kan zeker wel:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=9022.0

Maar nog beter is zoals Stefan zegt om lid te worden.  ;)

TessaBarentsen

wat kost dat dan om betaald lid te worden? Ik kan me niet eens herinneren dat ik die optie heb gekregen bij het aanmelden.

Dennis Postma

Dat klopt. Je hebt je ook alleen maar aangemeld op dit forum, niet als lid.

Stefan heeft het je al laten zien maar ik wil het best nog wel een keertje doen hoor. Even op de volgende link klikken:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11007.0

Als je dat 1e bericht nou helemaal door leest weet je precies hoe je lid moet worden en wat de kosten zijn.  !-!

TessaBarentsen

aaah sorry niet gezien de eerste keer. Nah ik ben ook lid van de savage club en als ik overal moet betalen om een foto te kunnen plaatsen hoeft dat van mij niet zo. Maar niet getreurd. Er is genoeg te zien te lezen en t edoen in de club dus daar zal ik mij eerst eens op focussen

Dennis Postma

Als je mijn eerdere reactie even leest zie je dat je best een foto mag en kan plaatsen hoor. Zolang het maar geen hele project pagina wordt. En word toch gewoon lid van deze club. Deze is veel gezelliger joh.  ;)

TessaBarentsen

ja dat zag ik maar ik zie die pagina met alleen maar hele grote grijze fotos dus lijkt iets mis te gaan

Dennis Postma

Nee hoor gaat helemaal goed. Gewoon scrollen en je ziet dat er meer een foto hebben geplaatst. Als jij dan ook een foto van jouw auto upload via mijn album.nl of photobucket bijvoorbeeld de link naar je afbeelding kopieert. Die plak je dan vervolgens in je bericht tussen de volgende code:   (dus op de plek van de puntjes). Dan moet dat helemaal goed komen. Het is je ten slotte ook gelukt om hiervoor een topic te starten, die ik overigens wel even op de goeie plek zal plaatsen aangezien het geen clubzaken betreft.

Nicole

Het is het waard om lid te worden hoor. !-! :q
Ik ga nu mijn 2e jaar in als RMC lid!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Lid worden van de club is erg gezellig en de kosten zijn in verhouding tot de gezelligheid erg weinig haha.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev