Advertenties

Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik vindt het voor alleen een bbq te duur. dat bedrag halen de meeste er niet uit.

Karin

Ik vind het ook nogal prijzig voor alleen een bbq. Ben ook niet zo'n hele grote eter dus ik haal het er zeker niet uit.

Nicole

Persoonlijk vind ik het wat veel. Ik eet misschien 2 stukjes vlees, hooguit 3.  Als het excl. Drinken is komt dat er nog overheen :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Als je weet dat er mensen minder eten kun je ook minder bestellen en dan de kosten delen door diegenen die dan komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Te duur :neen:
Mijn voorkeur heeft nog lekker een goed & groot vleespakket bij een slagert & lekker bij Pi-Air BBQ-en... Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Er is overleg geweest met Pierre. En die kwam op een vergelijkbaar bedrag uit Dante.
Vandaar dat we hem veel moeite willen besparen.

Dante

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Citaat van: Benjamin Renon op 26 juli 2012, 20:35:00
Als je weet dat er mensen minder eten kun je ook minder bestellen en dan de kosten delen door diegenen die dan komen.

Ik neem aan dat dit niet echt de bedoeling is benjamin, zo'n bbq kan makkelijk voor 10 a 15 euro pp

Nicole

Ik denk ook dat het minder kan. Vandaag met z'n 5en geBBQt en dat was in totaal 25 euro incl kolen, saus, vlees, salade's, stokbrood. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Als we het toch bij Pierre en Ina houden dan kan het toch goedkoper via die site die ik eerder heb aangegeven: http://barbecue.nl. En daar kan je zelfs tot 2 dagen van tevoren bestellen. Dus kan je bekijken wat het weer doet.

Rick Santbergen

Prijs van pierre was ook gebaseerd op alle benodigdheden. Zoals stoelen tafels tent.

Dante

Ik lees nu al 3 opties die "aantrekkelijker" zijn dan die "aantrekkelijkste" optie van 29,- pp... _o_

Stoelen kan ik er al 4 meenemen + een tafeltje... Vast wel dat anderen ook nog wat hebben... En een partytent kost ook de halve wereld niet, als iemand die niet al heeft ;)

Fb

Karin

Dat wist ik niet, ja dan wordt het duurder.

Roy (Coup a One)

Persoonlijk denk ik dat je onderling wel iets kunt regelen om de prijs te kunnen drukken, en dan bedoel ik eventueel op de bijkomende zaken zoals stoelen, tafels en misschien ook nog wel de tent daar valt toch wel iets in te onderhandelen met de RMC vrienden / leden _o_ :?

8)7 Dante je was me dus al een streepje voor :)

Rogier

iedereen kan uiteraard zijn eigen klap/campingstoeltje mee brengen, we weten dat de meeste tot iedereen die wel heeft want op meetings zitten we ook :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev