Advertenties

Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Ik zal eens informeren bij mijn collega's van de APV of het hier mogelijk is.

Karin

Nou gelijk gebeld, vergunning niet nodig zolang het geen honderden personen is. Zelfs een tent mag erbij.

Rick Santbergen

16 september staat de meeting op de planning. Wie weet er een leuke plaats voor de bbq?

Rebecca Fontijn

persoonlijk denk ik dat je weer een vrij centrale plek moet kiezen en vanuit daar verder kan breien

Christian de Vriend

Ik heb in mn pauze aan het zoeken geweest,maar (nog) niks gevonden,ik heb wel een aantal sites gevonden waar je alle bbq spullen
kan huren/kopen

1 daarvan was 300 euro voor 25 man,incl eten,bbq zelf,bbq spullen,borden... alles er op en eraan
als je het deelt kom je op 12 euro per man,nou ...... makkelijk te doen lijkt me zo.

Mn storingsdienst is toch nog in volle gang,dat betekend dat ik het huis niet kan verlaten (binnen straal van 30min)
dus ik ga vanavond ff die sites op een rijtje zetten,en eventueel lokaties, wie nog ideen heeft kwa lokatie....

schroom niet om dit te vermelden  :q :q !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

ff toevoeging,een party tent huren lijkt me geen optie,als je iedereen binnen wilt hebben (bij slecht weer) betaal je voor een
tent van 2,5  bij 10m 225 euro voor 1 dag,dus als de zon vollop schijnt,is dat weg gegooit geld lijkt me.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Voor mij hoeft de locatie niet zozeer centraal te zijn. Mag gerust eens ergens anders. We dit jaar ten slotte al genoeg centrale meetings gehad toch?

Edwin Postma

Ik ben altijd wel in voor een lekker hapje eten 8)7

Er is naar mijn weten dit jaar geen meeting/show in de polder.
Misschien in de polder wat organiseren? 8)
Het oosten is ook altijd mooi als je mij vraagt.
Naar afloop van de puzzelrit wou Roy ook gaan BBQen dacht ik bij de kartbaan.(Oldenzaal)
Misschien een idee???
Truckertje

Rick Santbergen

De buggy meeting die afgelast werd was in Ommen..

Mij lijkt flevoland wel iets.

Edwin Postma

En daarom is er dus Geen meeting in het oosten geweest o-)
Truckertje

Rick Santbergen

Het is maar net wat je Oost/west/noord/zuid vind he.

Nicole

Ik ga met Rick mee. Flevoland lijkt mij ook wel wat.
:)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

zullen we eerst een afwachten waar en of er gebbqt mag worden

Karin

Als je daar dan een bbq wil organiseren dan zal je wel eerst moeten informeren of het daar mag. Wat ik had geinformeerd ging over de APV dit houdt dus in alleen die betreffende gemeente. Dit zal bij iedere gemeente anders zijn. Maar bij ons in het Westland mag het dus zonder vergunning.

Dennis Postma

Ik zal m'n ogen eens openhouden voor een geschikte locatie hier in de polder. Er zit hier wel iets niet te ver vandaan maar weet niet of je daar ook kunt bbq'en.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev