Advertenties

Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Dat idee kregen jos en ik zondag ook al :D
Truckertje

Rogier

Voor walibi ben ik geen voorstander ;) ook i.v.m. de kosten die het met zich mee draagt.

Nicole

Kosten walibi vind ik reuze mee vallen :? Er zijn volgens mij wel prijzigere meetings geweest.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Wil niet zeggen dat wij niet hoeven te gaan !-!
Truckertje

Rogier

Van mij mogen jullie gaan hoor Edje, ik pas dan. En je bent bij de kassa al 33,- kwijt voor een ticket dan komt de benzine kosten der nog bij ;) voor mij is dat te duur Nicole.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heb even gekeken en het is duurder dan 33€
Namelijk: 27,50€ voor entree kaartje, en 8 € parkeer kosten, al met al zit je bijna rond de 40 €
Ik kan het niet in 1 keer ophoesten.

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

ik sluit me bij Rogier en Erwin aan je bent zo 100 euro kwijt als je er een leuke dag van wil maken

Christian de Vriend

Kan je beter ergens afspreken,en er een BBQ (barbeknoei) meeting van maken ofzo.

Ik vermoed dat je dan (buitenom benzine kosten) niet veel kwijt bent,als ik zie dat met de FCS meeting,de eters om en nabij de
15 euro kwijt waren bij mij,en dan hadden ze een mixed grill,friet (waar we genoeg van hadden) en een salade erbij.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

@Christian dat is misschien nog wel leuker en gezelliger om te doen

Christian de Vriend

Ik zie het al voor me hoor,ergens langs een meer ofzo,alhoewel we er niet een hele dag vertoeven denk ik,wellicht voor
de geintreseerde een (kleine) tourtocht vooraf?

ff op mn zeeuws,ik geef mn b** ff een dauw :P
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Rebecca Fontijn

ik ga mee in je idee Christian ....we hebben vorig jaar een clubweekend gehad toen was de bijdrage voor de bbq 5 euro geloof ik
misschien als je weet wie wat en hoeveel personen kun je misschien ergens met een slager in de buurt iets regelen .......nu doel ik niet op jouw om het te regelen maar denk gewoon even mee

Christian de Vriend

Als het dan ff mogelijk is,een hut,gebouw of tent erbij,voor als het weer ff niet wilt meewerken.

Dennis Postma

Lijkt mij ook geen slecht idee. En dan inderdaad combineren met een tocht of iets dergelijks.

Karin

Het idee vind ik erg leuk.

Rick Santbergen

Ik vind het idee zeer leuk. Nadeel is dat je volgens de meeste APV's niet zonder vergunning openbaar mag barbecuen, laat staan met een tent erbij.

Er zal dus een plek gevonden moeten worden waar dit wel mag. Eventueel een feestlocatie of iets dergelijks.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev