Advertenties

Klets maar raak DEEL 172

Gestart door Dennis Postma, 9 januari 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

Albert001

Citaat van: Dante op 14 januari 2012, 16:52:56
Net terug met een setje Reinastella's in de kofferbak... Man man man, wat is die Autobahn toch lekker... Een (praktisch) lege 3-baans >130km/h snelweg & lekker cruisen met ~145km/h. En dan nog ingehaald worden alsof je stilstaat door de gebruikelijke Audi's, BMW's & taxi's (= Mercedessen).
Kon ook meteen weer merken dat je in NL was met meer verkeer op de linkerbaan dan op de overige rijbanen, mensen die niet opletten (Lees: Geen voorrang verlenen) bij invoegen & gerem op de snelweg :neen: Ik moest in Duitsland 1x remmen & dat was voor de afslag :D
Serieus, Duitsers rijden beter dan Nederlanders Y Maar dat was al jaren bekend (Schumacher docet ;))

weet er alles van kom elke dag in duitsland woon tegen over de grens en wat rij ik daar toch graag ze zien iets geels aankomen vliegen en gaan gelijk opzij heerlijk is dat beter als rijden in nl dan wordt je alleen maar agresief van al die mensen die niks beters te doen hebben en dan heb ik het nog niet over die pryus rijders de ergste van allemaal wat pas op straks geef je te veel gas dan is ie niet meer eco vriendelijk pfffffffffffffff
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Nicole

Haha ja voor jullie is het wat te ver rijden om "even" een avondje te gaan kijken. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Xanquezer (Frank)

:(

jammer...

gegroet van 150-200 km verder op
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

@Dante: de bouten zijn in principe hetzelfde. Dus met conische kop. Alleen is de ET waarde anders bij Megane II dan bij I. Kan zijn dat je dus spacers nodig hebt, en dan ook andere (langere) bouten.

Nicole

Viel opzich allemaal tegen, we reden met een groep van zo'n 15 auto's richting Groningen.
Maar er stond rondom Groningen en industrieterrein overal politie.
Dus veel zijn alsnog door gereden. 

Als je aan kwam rijden of weg ging stond er een politieauto die alle kentekens controleerde dmv zo'n systeem in de auto.
Wij zijn iig weer op tijd weg gegaan.

Maar een positief ding, de politie wil mee werken aan een locatie waar de wekelijkse meeting gehouden kan worden! !-!
Nu alleen de gemeente nog.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hebben jullie geen Mac Donalds of iets anders in de buurt met wat parkeerplaatsen?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nielsjoh

Gisteren nog een sprint gedaan in Venlo met een gele Mégane Coupé (cabriolet) 1 phase 1. Iemand toevallig bekend met deze auto hier? Helaas niet er aan gedacht kenteken te noteren.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Nicole

Zijn door de meetings al hekken omheen gekomen.
Het zijn bij ons geen 50 auto's haha.
'T zijn groepen met gemiddeld 250 auto's..
Maar er zijn een aantal keren ongelukken gebeurd (oa. door straatraces), net als afgelopen zaterdag weer..
En sinds dien is de laatste locatie ook weer afgesloten door hekken en daar staat nu de hele avond politie bij..

http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/7332/crash-bij-automeeting-kielerbocht.html (2009)
http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/6848/sportieve-auto-total-loss-na-crash-naast-deli-xl.html (2009)
http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/14397/peugeot-106-gti-slaat-over-de-kop-bergenweg-in-stad.html (2011)
http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/13864/16-bekeuringen-bij-controles-automeeting.html (2011)
http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/15652/grote-controle-bij-automeeting-groningen.html (2011)
http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/16999/automobilist-23-raakt-macht-over-stuur-kwijt.html (2012)

en zo zijn er nog heel wat meer..
in maart komt het ook in beeld bij wegmisbruikers.

er zijn een aantal bij die het moeten verpesten voor de normale groep, waardoor het helaas alleen slecht in beeld wordt gebracht.
Terwijl 9/10 gewoon hun auto's neerzetten en niets met sprinten/racen doen.

De huidige locatie is volgens mij in 4 jaar tijd de 5e of 6e locatie, de rest is nu afgesloten.

Nicole

Citaat van: nielsjoh op 15 januari 2012, 14:26:23
Gisteren nog een sprint gedaan in Venlo met een gele Mégane Coupé (cabriolet) 1 phase 1. Iemand toevallig bekend met deze auto hier? Helaas niet er aan gedacht kenteken te noteren.
Gewonnen? :P

Karin

Nicole, jammer dat het meestal dezelfde zijn die het verpesten voor de rest. Maar snap wel dat de politie er daarom wat aan doet. Als er een dode valt en ze hebben er niets aan gedaan dan is het ook niet goed. Ze zouden eigenlijk degene die het verpesten voor de rest er tussenuit moeten halen.

Roadkill (Michiel)

@ Dante,ik heb hier dus een complete set boutjes + sleutel origineel Renault voor je liggen,dus als je intresse hebt hoor ik het wel,eind deze maand begin volgende maand ga ik toch jullie richting op...

@ Nicole,gaan bij jullie de straatracers naar een meeting toe???? (Dat ik nog dat deed werd er echt afgesproken voor het racen als er wat kwam kijken prima maar niet naar meeting omdat daar meestal teveel politie was)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Ja ik hoorde dat er  (nadat wij weg waren) bij de Sligro ook allemaal glas en troep is neer gegooid, dus die plek zal ook voor korte duur zijn helaas.
Het is inderdaad erg jammer dat sommigen het voor de normale groep moeten verpesten, maar helaas kunnen we er weinig aan doen.

Dante

Is het iemand van de mods opgevallen dat het Wie is wie-topic gelockt is..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nielsjoh

Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev