Advertenties

Klets maar raak DEEL 172

Gestart door Dennis Postma, 9 januari 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Best nette vraagprijs ook volgens de ANWB:

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Misschien, maar voor iemand van 21 lijkt me een RS met 172 pk op de voorwielen al link genoeg (laat staan 300)  :police:

Heatzone (Mark)

Hahah, ja helaas heb ik niet zoveel geld dat ik een RS turbo kan kopen!

Maar deze met 172pk lijkt me wel echt een leuke sportieve auto, maar ik twijfel of het verstandig is

Benjamin Renon

Als je een beetje bedachtzaam rond rijdt dan valt het allemaal reuze mee. Het wordt pas erg als je 21 bent en 300+ pk op de achterwielen hebt. Toen ik laatst naar Zolder ben geweest is een maatje mee gegaan met een R32 GTR (RB26 !-!) en daar was het bij het kleine beetje vocht op de weg een uitbrekende achterkant. Als je dat midden in een bocht gebeurd en je bent er niet op bedacht dan kan het slecht aflopen als er boompjes/palen staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Heatzone (Mark)

Naja het is niet qua vermogen dat ik twijfel, dan zal ik mijn Megane moeten inruilen/verkopen en een gedeelte bijleggen. Ik ga in verzekering omhoog, benzine kosten en ik ben voornemens om eind dit jaar op mezelf te gaan :P.

Maarja, het is wel een extra beleving en plezier om in z'n bommetje rond te rijden :)!

@ Benjamin dat lijkt me echt ziek, maar wel een hele beleving!  Een vriend van mij heeft een astra OPC, is ook ze eerste auto, dat ding is ook redelijk snel, ik zit wel eens naast hem maar dat is echt een kart af en toe :P, hij werd er laatst wel vierkant uitgereden door een clio rs (A)

Tedo

Dat zal met de huidige versie minder snel gebeuren.

Mijn advies; nog even lekker blijven rondrijden, en dan t.z.t. een Clio III RS kopen  Y

Xanquezer (Frank)

dikke opel is het wel :)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

Omdat 'ie 30 pk meer heeft wil dat nog niet direct zeggen dat 'ie ook altijd en overal sneller is natuurlijk.

Rogier

Het gewicht van de auto doet ook een hoop.

Heatzone (Mark)

Ja vriend van me heeft nog de eerste astra OPC lijn. Dat is 2.0 16v zonder turbo. Die clio is qua fabrieksgegevens ong. 1 seconden sneller naar de 100 :)

Ben wel benieuwd hoe edje zijn ervaring is geweest met zijn clio rs toen!

Stefan

De helft van de acceleratietijd komt ook voort uit GOED schakelen..... Y ;)
De meeste mensen kunnen niet ECHt snel schakelen en trekken bovendien meestal te ver door in de toeren.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

In een Renault kan je sowieso niet echt snel schakelen vanwege de lange overbrenging. Wat dat betreft kan je beter een VAG-bak hebben  o-)

Xanquezer (Frank)

hebben alle renaults dan zon lange overbreng?

dacht dat ik een van de weinige was :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

De RS modellen hebben dat (natuurlijk) minder, maar ze halen het qua schakeloverbrengingen betreft niet bij een VAG bak.
Jij hebt nog een 'oldschool' Renault bak die wel lange overbreningen heeft, maar wél soepel schakelt. Nee, dan de vijfbak uit een Megane II  l-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev