Advertenties

Klets maar raak DEEL 172

Gestart door Dennis Postma, 9 januari 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Rick, bij mij zit de roadbox er ook in. Ik neem toch nooit meer dan een persoon mee dus waarom zou ik hem eruit halen. Hoop gedoe voor niets haha.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 13 januari 2012, 11:21:36
Dat is zwaar relaxt, alleen bij LPG gaat dacht ik wel je wegenbelasting omhoog. En je moet er uiteraard wel de KMers voor rijden anders haal je je voordeel er niet uit dacht ik zo.
Qua wegenbelasting scheelt het 14 euri's per maand...........
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: Karin op 13 januari 2012, 13:11:39
Rick, bij mij zit de roadbox er ook in. Ik neem toch nooit meer dan een persoon mee dus waarom zou ik hem eruit halen. Hoop gedoe voor niets haha.
Hoop gedoe was dat he Karin :D ;)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Tedo op 13 januari 2012, 12:08:01
Vandaag weer ruim 50 liter V-Power in de 2.0 16V gegooid à 1.715 (Shell Express)  l-

jezus,  dat moet een rekening zijn geweest....
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Karin

Fubar, echt wel. En toen gelukkig niet op camera. Wie weet als het me nog eens gebeurd dan wel en dat zie ik niet zitten  :D :D
Kom ik misschien nog wel op youtube te staan.

Rogier

Karin, je bent tegenwoordig wel snel een hit op youtube. Hoe gekker hoe beter, kijk maar na die duiven jonge :D

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Fubar op 13 januari 2012, 13:17:55
Qua wegenbelasting scheelt het 14 euri's per maand...........

Dan is jouw auto waarschijnlijk net in een zwaardere klasse terecht gekomen,ik betaal maar 8 euri meer per maand. (en een Meg2 Grand tour is zwaarder dan een meg1 cabrio)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

"Hoe..." bedoel je, Rogier... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Citaat van: Megaantje  (Frank) op 13 januari 2012, 13:20:19
jezus,  dat moet een rekening zijn geweest....

Nou inderdaad. Ik zie dat er in plaats van een komma een punt in de literprijs is terechtgekomen.
Maar dat nog: wat is/wordt het goudgele vocht duur....

Edwin Postma

@Rick, omdat ik tog niemand achter in doe.
Doe ik dat weldan zal mijn onderkant het moeten voelen. 8)7

@Rogier, tijdens gtst zit ik op mobiel te internetten omdat mij dat niet boeit.
Truckertje

juul

even terugkomend op het verbruik ik rij met een vol tank al gauw 710+ km maar ja veel snelweg (I.v.m werk van de vriendin )
En ook zoveel mogelijk op lange stukken 50km/h (prins mauritssingel Nijmegen) gewoon in z'n 5 rijden.

En wil je ruimte hebben voor je spullen neem dan gewoon een HB ruimte zat _o_ :D

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 13 januari 2012, 14:42:49
Karin, je bent tegenwoordig wel snel een hit op youtube. Hoe gekker hoe beter, kijk maar na die duiven jonge :D
Hoe Hoe dan :huh: :D

Dante

Zo... Dalijk "ff" naar die Heimat karren om een setje Reinastella's te bekijken en mee te nemen...:)
Nu tukkie doen :sleepey:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Rebecca Fontijn

ik heb ook mn roadbox standaart er in hoor al dat geswitch voor niks heb ik ook geen zin in
als ik weg ga met de auto ( wat nog heel zelden gebeurt ) gooi ik mn tas er in  ;)

zo dinsdag weer gezellig onder het mes dus voorlopig niet rijden en dus geen last van de benzine prijzen  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev