Advertenties

Klets maar raak DEEL 172

Gestart door Dennis Postma, 9 januari 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

De Twingo RS lijkt wel een bak met een ring voor de achteruit te hebben (dus Renault bak). Zou kunnen dat die wel beter schakelt. De normale Twingo II heeft die bak ook (en schakelt als een Clio II).

1:12 in een Clio RS? Dat is knap! Ik haal met mijn 2.0 16V net de 1:10.  _o_

matthew

Clio 2 rs rijdt collega van me mee,en die houd wel van door rijden en rijd 1 op 12.
Ik rijd clio3 rs en rijdt wat meer als ouwe ###,met af en toe een keer een momentje waar die voor is en rijd 1op 10 1 op11.

Dante

Hmmz... Dat haalt de mijne ook net alleen in de stad... Ik rijd te weinig snelweg een om duidelijk combi-beeld te hebben... Naar Italie haalde ik 1:12,5 Nog niet om over naar huis te schrijven, maar ja, da's de rechtervoet geweest... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Met de sedan (1.6 16V ge-piggy-bagged) halen we gecombineerd wel 1:12 à 1:13. De 2.0 is alleen zuinig te rijden op de cruise control tijdens lange ritten.

nd-photo.nl

Ik rijd met mn oldskool 1.6e 8v ook rond de 1:13. Zie mn signature voor mn tankhistorie etc :)

Rogier

Pff net op de fiets na Arnhem gegaan, wat valt dat tegen zeg Y. Heb sinds afgelopen niet meer op de fiets gezeten , merk je wel :P.

Ik vindt dat de 1.6E best zuinig is, heb vorige week weer moeten tanken en toen heb ik 690 KM gereden op 1 volle tank. Me record is 708 KM

Fubar (Marcel)

Wat dachten jullie van 1:11 op LPG (0,659 per liter). Volle tank = c.a 500 km (nog geen € 30,=)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Dat is zwaar relaxt, alleen bij LPG gaat dacht ik wel je wegenbelasting omhoog. En je moet er uiteraard wel de KMers voor rijden anders haal je je voordeel er niet uit dacht ik zo.

Roadkill (Michiel)

Hmm haal zelfs redelijk makkelijk de 600 km op 1 tank LPG,record staat nu op net geen 640km! En als er al LPG-G3 in de auto zit heb je de kosten er met 6000km per jaar al uit,ik tank 1 keer in de week voor ongeveer 30-35 euri,als ik benzine zou rijden dan een eurotje of 70,en aangezien de wegen/houderschapbelasting maar 8 euro in de maand hoger is is het een vrij makkelijke keuze. (Lpg doet hier nu 72 cent/liter benzine 1,69.....)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Die van mij is zuinig !-!
1:4 :q met de vrachtwagen :D
1; tot aan de shell rijd de megane :q
Truckertje

Tedo

Vandaag weer ruim 50 liter V-Power in de 2.0 16V gegooid à 1.715 (Shell Express)  l-

Stefan

Zo gaat dat af en toe met een auto hè...... -- Y :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Zo, straks vertrekken Janneke en ik en de rest van de family richting Zandvoort voor een weekendje uitwaaien :P
Ook heb ik vanmorgen de roadbox er weer ingezet o-)
Truckertje

Rogier

Gezellig Edje !-!, ga je met de familie trein of gezellig met de auto. En niet teveel op het forum hangen via het mobiel internet :P maar goed genieten van de koude wind die eraan zit te komen.

Rick Santbergen

Citaat van: edje op 13 januari 2012, 12:38:16
Zo, straks vertrekken Janneke en ik en de rest van de family richting Zandvoort voor een weekendje uitwaaien :P
Ook heb ik vanmorgen de roadbox er weer ingezet o-)

Waarvoor de roadbox? Rij je met dit weer nog veel met opendak?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev