Advertenties


Brandstofpomp

Gestart door Moontje, 19 april 2005, 21:19:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Moontje

Heeft iemand enig idee wat een nieuwe brandstofpomp kost, en het vervangen ervan ?? Het is voor een M?gane, Phase II, 2.0 16V IDE...


Wendy

Uuuhhh Doet dat ding het nou nog niet ???
Wat heb jij pech met dat ding zeg :-\

Moontje

Citaat van: Wendy op 20 april 2005, 07:42:37
Uuuhhh Doet dat ding het nou nog niet ???
Wat heb jij pech met dat ding zeg :-\

Het 'ding' is technisch inderdaad nog niet in orde... Af en toe inhouden, en regelmatig afslaan... :(

Wendy

Wat zegt Renault NL daarover dan ???

Zij hadden toch beloofd om het te maken...

En sorry dat ik je coupe een ding noemde :D

Moontje

Renault Nederland zegt niets.. Die geven opdrachten aan de dealer, meer niet...

Tot nog toe waren alle reparaties enz. voor hun rekening, maar ik ben nog steeds niet tevreden, dus we zullen wel zien waar het schip [de M?gane] strandt.....  ;)

Moontje

Ik ben zojuist even bij de dealer binnen gelopen... Brandstofpomp kost 280 euro incl. BTW... Montage is ongeveer een uurtje werk... Totaal gaat het me dus een kleine 350 euro kosten, tenzij Renault Nederland n?g een keer coulant wilt zijn...   :P

Tony

#6
Moet de tank er daarvooronderuit  ???
Wat is er dan anders aan dan de ph I   ::)
Daar hoef je alleen maar de achterbank te verwijderen en kun je die er gewoon uit draaien. (staat ook ergens op dit forum: http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=1421.msg24431#msg24431)
Let er wel op dat als je de pomp vervangt of loskoppelt, de ECU gereset moet worden. Anders heb je kans dat er een storing wordt aangegeven aan het brandstofsysteem (injectie).
Maar los hiervan: Waarom moet de pomp vervangen worden  ??? Als het een Fiat/Seat/Alfa/Lancia oid was, dan kan ik me daar iets bij voorstellen.. maar bij Renault...  :o

Paul

Welke brandstofpomp???
Bij een ide zit er ook eentje op de motor
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

misschien dat Henry (don broekie) hem er wel uit zijn auto uit kan halen???

Moontje

Ik laat binnenkort een nieuwe plaatsen in mijn coup?'tje... Maar in ieder geval bedankt...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev