Advertenties

Algemene ledenvergadering 2012 en bowlen -> FOTO'S VANAF PAGINA 18 !!!

Gestart door Dennis Postma, 3 januari 2012, 12:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Ard Klok

Ik verwacht toch wel wat foto's (minimaal van die taart van Rick). Aangezien ik hier niet bij kan zijn is het altijd leuk om foto's te bekijken. 

Rogier

Dante

Rick blijft verbazingwekkend stil over die taart. Zou hij druk aan het bakken zijn al..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Zal mijn camera wel meenemen. Kan ik gelijk buiten op het terrein wat foto's maken van de aanwezigen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Geen slecht idee, Benjamin. Leer je de camera weer wat beter kennen !-!
Ik zag trouwens op de poetsmeeting dat jij dezelfde PowerShot als ik heb. Was dat je vorige camera..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Klopt ik heb/had een Powershot A510. Dit beestje was me toch iets te oud geworden. Ik wilde meer ermee gaan doen dus nu voor een grotere broer/zus gekozen en dat bevalt me erg goed! Y

Owja er komen geen babes mee.  :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Mijn nieuwe camera gaat ook mee, al is het geen spiegelreflex, ik ben aardig tevreden over het resultaat. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Nicole

@Dennis: Nee helaas niet. Ik heb een andere besteld, en de eerste geannuleerd.
Kon ze telefonisch niet bereiken, en email reageren ze ook niet op.
Verder hoorde ik niets meer over de status van de bestelling, dus de camera helaas geannuleerd.

@Peter: Eigenlijk wel he haha! Ik kom je Sub ook ff goed bewonderen hoor als je 't goed vind. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Rogier

Ik ga morgen me auto wassen, me roze velgen moeten wel eruit knallen natuurlijk :P

paikey

juul

Zal ook maar de camera meenemen en ook de auto wordt even gepoetst, moet er toch wel een beetje netjes uitzien he.,

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev