Advertenties

Algemene ledenvergadering 2012 en bowlen -> FOTO'S VANAF PAGINA 18 !!!

Gestart door Dennis Postma, 3 januari 2012, 12:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Beste leden.

Gezien de overweldigende belangstelling voor deze meeting moet ik jullie mededelen dat wij nog maar 3 bowling plekken beschikbaar hebben. Dus mocht je je nog op willen geven en mee willen doen met het bowlen moet je er snel bij zijn.

!-!

Nicole

Super deze opkomst !-!
We hebben er zin in!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

Ga me bij deze opgeven mail gaat zo weg

juul

Zo p.m is verstuurd zal er bij zijn

EDIT: en betaald word gezellig

Dennis Postma

Vandaag de laatste dag dat je je nog in kan schrijven. Dus wil je er bij zijn, schrijf je dan vandaag nog in!

Mocht je nog willen bowlen is het verstandig om even contact op te nemen met Rick aangezien we nog maar beperkt ruimte hebben.

!-!

Dennis Postma

BELANGRIJKE OPROEP VOOR ALLE DEELNEMERS/AANWEZIGEN!!!!!

Afgelopen weekend hebben wij te horen gekregen dat er een fout gemaakt is met de planning van het bowling centrum.
Dit heeft als gevolg dat we de bowlingbanen niet van 16.00 tot 18.00 uur tot onze beschikking hebben maar van 15.00 tot 17.00 uur. Aangezien wij de vergaderruimte gepland hadden van 14.00 tot 16.00 houd dat dus in dat we de vergadering met een uur in zouden moeten korten. Omdat dit niet ten goede komt aan de vergadering zien wij geen andere oplossing dan ook de vergadering met een uur te vervroegen.

Daarom zijn wij genoodzaakt iedereen die aanstaande zondag aanwezig is te vragen een uur eerder te komen.

Mocht iemand hier door in de problemen komen met zijn/haar planning en het niet gaan redden om eerder aanwezig te zijn verzoek ik diegene dit kenbaar te maken door mij of Rick een PM of mail te sturen.

Voor de duidelijkheid de nieuwe tijden:

Vergadering: 13.00 tot 15.00 uur
Bowlen:         15.00 tot 17.00 uur

Normaal gesproken hanteren wij een uur voor aanvang van de activiteiten. Dit is natuurlijk nog steeds mogelijk, mocht dat niet lukken is het geen ramp maar zouden het wel prettig vinden als iedereen die het lukt op tijd aanwezig te zijn voor de ledenvergadering zodat we niet de vergadering continu hoeven te onderbreken.

Zoals ik al aangaf is dit een gevolg van een fout bij het bowlingcentrum en niet bij ons. Wij hopen daarom ook dat jullie begrip hebben voor deze maatregel en dat we er alsnog een gezellige dag van kunnen maken.

Toch wil ik jullie namens het gehele bestuur onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Mvg.

Dennis

Rogier

Geen probleem, stap gewoon een uur eerder me bed uit !-!

Misschien is het handig om dit ook kenbaar te maken via de mail, er zullen altijd mensen zijn die dit niet op tijd lezen.

Benjamin Renon

Zal ook zeker gebeuren, Rogier, maar je hebt ook mensen die hun mail niet of heel af en toe lezen. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

@Rogier, zoals Benjamin al aangaf was dit ook de bedoeling. Deze mail is dan ook zojuist de deur uit gegaan. Maar bedankt voor het meedenken.  !-!

nielsjoh

Als mijn auto rond die tijd vatsoenlijk loopt hoop ik ook te kunnen komen.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

paikey

Lijkt me geen enkel probleem.....
Willen de genen die bij de bp willen aanwillen sluiten mijn even
een PM sturen dan weten we op wie we daar moeten wachten......
tijd lijkt mijn om 11:15 prima.

Adres van de BP is :
Rijksweg A59
4911 BV Den Hout

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

josje

Dennis Postma

Ik ben blij dat jullie het tot nu toe allemaal positief oppakken. Klasse.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev