Advertenties


Algemeen website nieuws

Gestart door Dirk Kuipers, 2 januari 2012, 17:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok

@Rogier, mijn opmerking was niet naar jou bedoeld maar naar Dante.

Rogier


juul

#302
Citaat van: juul op  6 maart 2014, 21:32:16
Even een vraagje.
Maar mijn avatar pakt ie niet meer. Heb hem via photobucket er op staan, maar als ik de link er inzet geeft ie aan dat ie
verwijderd of verplaatst. En dat terwijl ie er gewoon op staat.


Zal het maar even hier neer zetten aangezien het het forum betreft.

Nog even terugkomend op dit verhaal.
Heb de foto opnieuw geupload op photobucket en nog steeds werkt ie niet.


Het gaat om deze foto en heb hem hier geplaatst met een link van photobucket en zo werkt ie wel. Moet dan een andere link hebben of die ik gewoon iets verkeerds.
Er staan 4 linkjes en bij 2 gaat ie automatisch naar het vinkje voor geen avatar en bij een andere krijg ik een kruisje, en bij de volgende
geeft ie aan dat de foto verplaatst of verwijderd is, terwijl dat niet zo is.

J to the H (Jeroen)

Ik zie geen foto... Ik zie een foutmelding...


mark29

bij mij doet ie ook niet, gewoon link met img er voor en achter.
bij photobucket kun je op dat linkje drukken dan heb je de link ineens, en dat zou moeten werken

juul

Sorry was mijn fout nu doet ie het wel, maar als avatar werkt ie nog steeds niet.

Rogier

Ik krijg nu (op de pc van mijn vriendin) reclame banners terwijl, is dit een fout? of is dit omdat ik geen vip lid ben?


juul

Volgens mij is dat nog niet omgezet en zou het dus weg moeten blijven.

Rohald

@ Juul: nu doet hij het wel. Wat heb ik gedaan? Jouw foto op mijn computer opgeslagen en direct geüpload. Dan doet hij het wel.
Als je het zelf nog zo wilt proberen dan is hij weer perfect !-! (kan ik hem weer van mijn computer verwijderen :D)

@ Rogier: de stattussen worden pas eind maart omgezet. Dus je zou er nu geen last van moeten hebben :?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

juul

Top hij doet het. Hoelang is dat uploaden dan er al eigenlijk? Volgens mij kon dit eerst toch niet?

p.s. je kan hem verwijderen hoor ;)

Rogier

Ik was net door de wall of fame aan het bladeren, en ik zag dat er heel veel foto's niet meer zichtbaar zijn.

Dennis Postma

Klopt. Binnenkort beginnen we met het omzetten van alle profielen. Zodra we dat gedaan hebben richten we ons weer op de andere zaken. We zullen dan alles na moeten lopen en eventueel nieuwe foto's moeten uploaden. Het was ons in ieder geval ook opgevallen.

mark

Ik kan op mijn eigen project pagina niet een 2e bericht plaatsen, heb nu dus ff mijn eerste bericht bewerkt.
Hebben hier meer mensen last van?  :dunno:

L0we

Citaat van: Rohald op 14 februari 2014, 14:43:51
Achter de schermen zijn we hierover in gesprek.

Het is heel vervelend maar als het gebeurd, laat het gelijk weten. Als we niets horen, weten we ook niets (ik heb er nu bijvoorbeeld geen last van).

Bedankt voor jullie geduld _o_
Wat gebeurt hier nog mee? Ik heb er een groot deel van de ochtend alweer last van, het valt me op dat dat bovengemiddeld vaak is dat er allerlei storingen zijn.

Ik zou graag eens meedenken wat hier mogelijk in is, volgens mij kan dat nooit écht moeilijk zijn. Ik ben er bijna dagelijks met mn werk mee bezig, en daarnaast beheer ik een ander forum  (dat van clubcinq)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev