Advertenties

Klets maar raak DEEL 171

Gestart door Dennis Postma, 29 december 2011, 11:31:05

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Man man man,wat ik vandaag heb meegemaakt is echt om te  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ze moeten me wel hebben in het nieuwe jaar.

Kom ik bij mn gebakje je aan,zie ik een witte vlek op mn passagiers portier (15 bij 15 cm) en spiegel omgeklapt,
en jawel..... ze hebben gloeiende .... >:( >:( weer tegen mn auto gezeten,dit keer zie je van de zijkant dat er een deukje in zit
godzijdank heb ik nog enigsinds geluk dat de lak niet door en door is beschadigt,dus moet een goeie poetsbeurd zou de kras weg moeten gaan.

Je raakt er op deze manier moedeloos van.  :cry:
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Jemig Christian, balen zeg. Ik zet mn auto ook zo weinig mogelijk op parkeerplekken waar anderen naast kunnen staan. Zet hem ook vaak zo ver mogelijk bij de ingang vandaag (is het vaak het rustigst).. Zit je niet mee zeg!

@ Rogier
Niets met auto's, is een project met boten (technische dienst).

Christian de Vriend

Dat is het erge ervan,alle parkeer vakken waren leeg,dus er is iemand aangekomen,heeft mn auto verziekt,en is toen weer weg gegaan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Stefan

Nou, gaat lekker zo... l-
Misschien iemand door de harde wind de deur uit zijn handen laten vliegen...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Laten we maar hopen dat die andere meer schade heeft dan jij :P

Christian de Vriend

Citaat van: Stefan op  5 januari 2012, 16:33:19
Nou, gaat lekker zo... l-
Misschien iemand door de harde wind de deur uit zijn handen laten vliegen...

jaa dat is iets wat zeker is,alleen zijn of haar eerlijkheid is ver te zoeken.

Karin

Balen Christian.

Jammer genoeg is het tegenwoordig meestal niet meer de gewoonte om even een berichtje achter te laten. Kleine moeite zou ik zeggen. Zeker als de deur uit iemands handen is gevlogen.

Rogier

Ik ken dan een mooi verhaal van me pa van vroeger :P

Was een man die botste met parkeren per ongeluk op de auto achter hem, die beste man die tegen de auto aanreed stapte uit ging kijken en schreef netjes een briefje. Me vader dacht toen oh die man is netjes hoef ik de kenteken ook niet op te schrijven, komt later de eigenaar terug van de andere auto die geparkeerd stond, me pa ziet de beste man schelden en boos zijn, waarop mijn vader na de beste man toe liep om te vragen wat er was, want er was een briefje achter gelaten. Stond erop als jij dit leest ben ik allang weg :D

Moraal van dit verhaal, vroeger waren ze net zoals nu :P

Christian de Vriend

Vorige jaar heeft een vrouwke tegen,of in mn voorbumper gezeten,en zij heeft netjes een briefje in de bus gedaan,en dat is ook netjes afgehandeld

maar wat ze nu hebben gedaan,is gewoon schofterig,ze laten idd je stikken,door geen briefje meer achter te laten.

Rogier

ik ken het Christian, ik heb zelf ook een deukje in me deur zitten en het lak is eraf gesprongen, ik kan het gelukkig met een lakstiftje bij werken, en hopelijk kan de buurman van Robin mijn deukje eruit wippen van de zomer :)

Edwin Postma

@christiaan.
Wat heb jij een pech kerel >:(
Het is altijd %@^ als iemand zoiets flikt.
heb het ook wel eens met de vrachtwagen gehad.
Rijd er 1 achteruit tegen de oplegger.
Die wou er ook vandoor gaan.
Maar toen ik hem riep stopte hij en maakte hij mij wijs niks gemerkt te hebben l-
Ik had een klein krasje, hij? Achterlicht aan gruzelementen en een hoop lakschade.
Maar dit is geen troost voor jou natuurlijk.
Dit is wel heel erg klote :cry:
Succes met het herstel.
Truckertje

Christian de Vriend

je word zo bang om allicht iets te doen met de auto,kwa spuiten of folie,je zal weer net zien dat er een ##### tegen aan zit.

Dennis Postma

Het zit je niet mee Christian. Helaas is dit de manier hoe mensen tegenwoordig met elkaar om gaan.

Roadkill (Michiel)

@ Christian: zwaar balen man! Hoop dat je het weggepoetst kan krijgen.

Ik heb net een poging gedaan om stickers te bestellen bij stickerdump,hoop dat het gelukt is,geloof dat hier wel meerdere mensen daar bestellen. Hoe lang duurt het zo'n beetje voor de stickers binnen zijn?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  5 januari 2012, 20:42:00
@ Christian: zwaar balen man! Hoop dat je het weggepoetst kan krijgen.

Ik heb net een poging gedaan om stickers te bestellen bij stickerdump,hoop dat het gelukt is,geloof dat hier wel meerdere mensen daar bestellen. Hoe lang duurt het zo'n beetje voor de stickers binnen zijn?

Ik ga het zaterdag zien,dan moet de uitlaat goed gehangen worden,kunnen ze meteen kijken of het weg te poetsen is.

Voor stickers hoef ik maar naar de overkant van de straat te lopen,bij stickerzone :) meestal moet dat toch binnen 2 dagen binnen zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev